Αύγουστος …. !!!

Αύγουστος. Ο αγαπημένος μήνας των παιδικών μου χρόνων….
Κάθε Αύγουστος ήταν ένα ταξίδι σε άγνωστους ανθρώπους.

Αύγουστος 2010! Όλα διαφορετικά !

Ο κόσμος που αλλάζει! Σε φυσιολογικά όμως πλαίσια! Χωρίς καμία τραγικότητα! Υπεροτροφικές καρδιές !
Νομίζουν ότι ο κόσμος τους είναι αυτό που εκπέμπει λάμψη.

Τώρα είμαι μακριά από γεγονότα και καταστάσεις.
Πολύ νερό έτρεξε από τότε αν και ο Αύγουστος δεν έχει βροχές.
Μια αίσθηση ελευθερίας μέσα στο «Λαβύρινθο». Δεν με ενδιαφέρει να γίνει κατανοητό το κείμενο. Γράφω on line όπως πάντα χωρίς διορθώσεις.

Μ’ αρέσει ο Γρηγόρης με τις αδυναμίες και τις άσχημες πλευρές του, γίνεται πιο «αληθινός» όσο κι αν αυτό κάποιες φορές – έχοντας αποδέκτη εμένα – με πονά. Αλλά είπαμε και ο πόνος έχει τη δική του μεγάλη αξία…

Μ’ αρέσει ο Γρηγόρης που μου μιλά για τις αρνητικές διαστάσεις του χαρακτήρα του… δείγμα εμπιστοσύνης? Ή προσπαθείς με τον τρόπο σου να με κάνεις να μειώσω μέσα μου όλα όσα νιώθω για σένα? Μη σου φαίνεται παράξενο αυτό που λέω, κάποιες φορές τοχω κάνει και γω, βάζω μαύρο οικειοθελώς στον άνθρωπό μου για να σπρώξω τους άλλους να με θεωρούν λιγότερο τέλειο (ή ιδανικο αν θες) και να τους κάνω να προσγειωθούν λιγάκι ως προς εμένα…

Εσύ τι λες? Εμπιστοσύνη ή απομυθοποίηση του Γρηγόρη επιχειρείς?

Και όλα αυτά βέβαια καμία σχέση δεν  έχουν με τον Αύγουστο…

Απλά είναι τα λόγια για το «καλό ταξίδι»  του Αυγούστου !!!!

