Η αθλιότητα της forthnet

Η εταιρεία forthnet αποδεικνύεται ότι είναι η πιο άθλια εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας και Ιντερνετ!!!

 

Έχει ξεπεράσει σε αθλιότητα όλα τα όρια!!!

header_logo_new

 

Υπόσχεται ταχύτητες στο Ίντερνετ που είναι μόνο στα χαρτιά και οι ταχύτητες  αυξομειώνονται με βάση τα κέφια της forthnet.

 

 

Και δεν είναι μόνο αυτό: σε περίπτωση βλάβης σου λέει … «για όλα φταίει ο ΟΤΕ».

 

Τι κι αν είσαι  συνδρομητής στο λεγόμενο ιδιόκτητο δίκτυο τους ….κάθε δική τους μαλακία την φταίει ο ΟΤΕ.

 

Από την Παρασκευή το τηλέφωνο μου είναι νεκρό!!!

 

Τηλεφωνώ από το κινητό μου να δω τι συμβαίνει…μάταια η τεχνική υποστήριξη δεν απάντα…

Περιμένω στην αναμονή και πληρώνω τσάμπα!!!

 

Αγανακτώ , τηλεφωνώ στο εμπορικό τμήμα και… ένας τύπος μου λέει «πάρε στο 800….» Τόσο άσχετος  ήταν που δεν ξέρει ότι free number δεν μπορείς να καλέσεις από το κινητό… Του το λέω… Βγες έξω και ψάξε ένα καρτοτηλέφωνο…!!!

 

Άκου απαντήσει…

 

Στείλε email μου λέει…

 

Έστειλα 50 email του λέω….

 

Χωρίς απάντηση βέβαια!!!!

 

Τόση αθλιότητα!!!

 

Κι όταν πηγαίνω σε σπίτι φιλικό και επιτέλους επικοινωνώ με την γαμημένη τεχνική τους  εξυπηρέτηση  μου λένε …. «Φταίει ο ΟΤΕ  …γιατί έχει βραχυκύκλωμα 51 βολτ»

 

Το μυαλό σας έχει βραχυκύκλωμα!!!!

 

Και όταν του απάντησα από ποιον εγώ θα ζητήσω αποζήμιωση….μου τα μάσησε…

«Εμ , δεν ξέρω ίσως σας γίνει κάποια έκπτωση στον επόμενο λογαριασμό»

 

Κατά τα άλλα φταίει ο ΟΤΕ!!!

 

Και το θράσος τους είναι τόσο πολύ που δεν είπαν ούτε μια «συγνώμη».

 

Δεν πειράζει κύριοι…

 

 

 

ΟΥΣΤ ΑΛΗΤΕΣ!!!

 

 

(παράκληση διαδώστε το παραπάνω post)

 

 

 

 header_logo_new

 

 

 

 

 

 

5 thoughts on “Η αθλιότητα της forthnet

  1. Φίλε, έχεις απόλυτο δίκιο… έχω τραβήξει κι εγώ πολλά με τους αλήτες της forthnet… το τι γαμοσταύρια τους έχω ρίξει με μέιλ, δεν μπορείς να φανταστείς… όμως, ακούω κι από φίλους και συνεργάτες πως όλοι τα ίδια κάνουν… και ο ΟΤΕ, και οι διάφοροι τσόγλανοι που μας τα παίρνουν χωρίς να δίνουν τίποτα… παραιτήθηκα, λοιπόν, και θα επαναλάβω αυτό που άκουγα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου (και σήμερα είμαι 61…) στην Ελλάδα ζούμε… τίποτα δεν θ’ αλλάξει ποτέ…

    Καλό βράδυ

  2. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ FORTHNET!!!

    Μας κλέβουν μες στα μούτρα μας και τους λέμε και ευχαριστώ!

    Έχω κι εγώ το πακέτο doubleplay της FORTHNET, που εκτός από το γρήγορο internet (λέμε τώρα!) προσφέρει και δωρεάν κλήσεις προς κινητά μέχρι και μία ώρα.
    Τον περασμένο μήνα λοιπόν χρησιμοποίησα κι εγώ αυτή την υπηρεσία. Έκανα κλήσεις προς κινητά που όμως ξεπέρασαν την ώρα κατά τέσσερα λεπτά. Στο λογαριασμό που μου ήρθε οι καθ’ όλα επαγγελματίες της FORTHNET μου είχαν χρεώσει 8,30 ευρώ για αυτά τα τέσσερα λεπτά (συν φυσικά το ΦΠΑ που ανεβαίνει όσο ανεβαίνει και ο επιπλέον χρόνος ομιλίας), ποσό που όπως και να το υπολογίσεις δεν βγαίνει. Μάλιστα αναζήτησα και τις χρεώσεις στο site τους, αλλά δεν αναφέρονται πουθενά.
    Τους τηλεφώνησα λοιπόν και μετά από αρκετή ώρα αναζήτησης ο υπάλληλος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το σύστημα της FORTHNET έκανε λάθος, γιατί όταν ξεπέρασα εγώ τη μία ώρα δωρεάν κλήσεων αυτό δεν μπορούσε να βγάλει χρέωση μόνο για τα τέσσερα λεπτά, έψαξε να βρει άλλες κλήσεις (ποιες δεν κατάλαβα τελικά) για να βγάλει το σύνολο.
    Θα πληρώσετε κανονικά το λογαριασμό (το λάθος λογαριασμό!) και θα σας αφαιρεθούν στον επόμενο λογαριασμό, μου είπε ο υπάλληλος. Τον ρώτησα ποιος με διαβεβαιώνει γι’ αυτό και μου είπε σας το λέω εγώ! Αυτό είναι λοιπόν, μιλάει ο υπάλληλος της FORTHNET και είναι θέσφατο, νιώθω μια ασφάλεια τώρα!
    Επέμεινα, τι ποσό θα μου αφαιρεθεί τελικά, για να ξέρω πόσο παραπάνω με χρέωσαν. Α, δεν ξέρω κυρία μου. Δεν ξέρετε δηλαδή πόσο χρεώνετε τις κλήσεις προς κινητά, τον ρώτησα για να πάρω την απάντηση σε ιταμό υφάκι, όπως το συνηθίζουν εξάλλου πάντα όταν τους πιέζεις λίγο παραπάνω, ορίστε οι χρεώσεις, τόσο και τόσο το λεπτό, υπολογίστε τα μόνη σας!
    Το προσπερνώ κι αυτό και τον ρωτάω, αν λοιπόν δεν σας είχα τηλεφωνήσει θα διορθώνατε το λάθος σας, περιμένοντας ότι τουλάχιστον εδώ θα επιδειχτεί ένας στοιχειώδης επαγγελματισμός. Όχι, δεν θα το διορθώναμε, το σύστημα έκανε λάθος, εμείς πού να το ξέρουμε.

    Εντάξει λοιπόν, το σύστημα της FORTHNET είναι ηλίθιο και κάνει λάθη, οι υπάλληλοι της FORTHNET που φαντάζομαι είναι ουκ ολίγοι και θεωρώ όχι ηλίθιοι τι κάνουν; Δεν υπάρχει καμία δικλείδα ασφάλειας, κανένα σύστημα δεύτερου ελέγχου των λογαριασμών, των χρεώσεων κλπ, ώστε να μην περνάνε αυτά τα λάθη στους λογαριασμούς; Ή μήπως βολεύονται πολύ από αυτά τα «λαθάκια» του συστήματος που ο πελάτης τις περισσότερες φορές δεν τα αντιλαμβάνεται και μας δουλεύουν απροκάλυπτα;

    Δείτε λοιπόν πιο προσεκτικά τους λογαριασμούς σας την επόμενη φορά. Δεν το έκανα ποτέ μέχρι τώρα, θεωρώντας ότι οι ιδιωτικές εταιρίες λειτουργούν υποτίθεται με μεγαλύτερο επαγγελματισμό και σεβασμό προς τον καταναλωτή. Αστεία πράγματα!

  3. Παιδιά η κατάσταση στη HOL είναι ακόμα χειρότερη.
    Εκεί να δείτε λογαριασμούς!!!!
    Εκεί να δέίτε χρεώσεις!!
    Και από ποιότητα συνδέσεων χάλια αδιόρθωτα
    Έτσι είναι όταν δεν υπάρχει έλεγχος……Ποιός να τους ελέγξει…..στην Ελλάδα του 2009.

  4. ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗ FORTHNET ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ 7 DISCONNECT ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΤΡΑΩ. ΝΑ ΔΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΗ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΒΡΥΣΙΔΗ.

Σχολιάστε

