Το «Κ» του καλοκαιριού

Πάει  καιρός από το τελευταίο μου post.

Μια αποχή που δεν ήταν σκόπιμη. Απλά πρόεκυψε. Όπως τόσα άλλα πράγματα προκύπτουν.

Η διάθεσή μου σαν ένα ελατήριο που ταλαντώνεται. Οι σπείρες έρχονται και απομακρύνονται. Θυμάμαι το «Κ» της φυσικής για τα ελατήρια… Πρέπει να έχω παράξενο «Κ». …. Αλλιώς δεν εξηγούνται οι αντοχές του ελατηρίου… Μεταβλητές αντοχές …πότε σπάει τόσο εύκολα και πότε αντέχει να «πιάσει» ολόκληρο αεροπλάνο σε αεροπλανοφόρο (η κλασική άσκηση στη Φυσική για το «Κ» ).

Θέλω να γράψω πολλά…  Αλλά πώς να κλείσεις μέσα στα λόγια συναισθήματα και σκέψεις που τρέχουν με ταχύτητες παράλογες.

Το καλοκαίρι επιμένει να είναι καθαρός χρόνος. Κι ας είναι φορτωμένο με ανασφάλειες και προβλήματα. Αλλά αυτή η καθαρότητα δεν συνάδει με τις καθαρές σκέψεις.

Με ένα φορτίο στο κεφάλι μου γεμάτο βρώμικες σκέψεις.  Πολύ μόλυνση! Προσπαθώ να καθαρίσω… ιδέες και ανθρώπους…. Αναμνήσεις και παρόν… Νιώθω τόσο καιρό να μαζεύω τα σκουπίδια κάτω από τα χαλάκι του μυαλού… να λέω ότι μέχρι εδώ όλα πάνε καλά… κι ας μην πάει τίποτα καλά. Απλά παράταση , αγοράζω χρόνο για θετικές σκέψεις και για την έκπληξη. Προς τα παρόν τα σκουπίδια θα μείνουν καλά κρυμμένα. Από το φθινόπωρο τα σπουδαία. Να βγάλουμε το καλοκαίρι.

 

Στο γαλάζιο και στην ηρεμία. Μερικές φορές σκέφτομαι ότι καλύτερα να μην ήμουν από νησί. Θα εκτιμούσα περισσότερο το γαλάζιο. Θα ονειρευόμουν περισσότερο το καλοκαίρι. Θα έκλεβα περισσότερη ηρεμία από τη θάλασσα. Θα «έκτιζα» περισσότερα δικά μου νησιά μου. Τώρα μόνο για τα Κύθηρα έχω να λέω. Ένα νησί μόνο έχω χτίσει… Με όλα του! Με αλμύρα και αίμα… Κυρίως αίμα!!! Αλλά μην τρομάζεις! Αυτό είναι μακρινό παρελθόν. Από τότε ελάχιστα τούβλα έχω βάλει σε νησιά.

Έχει συσσωρευτεί πολύ οικοδομικό υλικό και δεν ξέρω πώς να το διαχειριστώ… να αρχίσω να σπάω βιτρίνες, πρότεινε ένας φίλος. Να έχουν δουλεία και οι τζαμάδες. Αλλά προς το παρόν δεν είμαι τέτοιος χαρακτήρας. Σπάω κυρίως τις εσωτερικές μου βιτρίνες . Σκέψεις σε τζαμαρίες γκρεμίζονται με μια απλή κίνηση. Βγαίνουν έξω και διαμελίζονται… στον αέρα της ψυχής … αλλά μέχρι εκεί… δεν ξεκινούν το ταξίδι τους για τον εξωτερικό κόσμο… για το δικό μου γαλάζιο του κόσμου μου… αλλά θα έρθει και εκείνη η στιγμή…(πάντα αισιόδοξος…)  που θα γίνουν η εξωτερική σφαίρα  της ζωής μου… αυτό που πλησιάζει τα «θέλω» μου.

Έλαβα και εκείνο το email από τη Βασιλεία. Γράφω λέει ιστορίες από το παρελθόν μου που ίσως να είναι ενοχλητικές ή να είναι από τη φαντασία μου. Φθηνά επιχειρήματα. Αν δε με διαβάζεις σωστά τότε μην με διαβάζεις. Στο χαοτικό κόσμο του διαδικτύου υπάρχουν τόσα πολλά για να διαβάσεις.  Εγώ ένας απλός πωλητής είμαι… ανθρώπων και αναμνήσεων ,  καταστάσεων και συναισθημάτων…. Σαν πλανόδιας σε ένα νησάκι με την πραμάτεια του. Το μεροκάματο να βγαίνει και ας πάει να γαμηθεί όλος ο κόσμος. Κυνικές σκέψεις , φρέσκιες σκέψεις που τις αγόρασα σε τιμή ευκαιρίας.

Κρατώ το όμορφο και πουλώ το άσχημο. Η καλύτερη επιχειρηματική ιδέα. Με μεγάλο ρίσκο. Αλλά με πολλά κέρδη. Γιατί ότι ρισκάρεις τελικά αξίζει.

 

 

Να αλλάξει αυτό το αναθεματισμένο «Κ». Να ξέρω που βρίσκομαι. Ποιες ταλαντώσεις αντέχω?

Μέχρι τότε θα ταλαντώνομαι…. Θα σπάω και θα αντέχω…

Τουλάχιστον για αυτό το καλοκαίρι…

 

2 thoughts on “Το «Κ» του καλοκαιριού

  1. Όμορφα ετσι περιγράφεις την κατάθλιψή σου. Και την ελπίδα για κάτι άλλο που ίσως έρθει κάποτε. Και αφήνεσε να σε παίρνει ο άνεμος και να σε πάει όπου γουστάρει αυτός.
    Το Κ που λες πρέπει να το κόψεις. Δεν υπάρχει μέλλον. Υπάρχει μόνο τώρα. Αύριο μπορεί να είναι ήδη αργά! Κόψτω λοιπόν και άσε τους άλλους να κλαίγονται.

    Όσο για την καημένη Βασιλεία, πρέπει να σου πω πως αφού εκθέτεις τον εαυτό και τις απόψεις σου δημοσίως, πρέπει να ακούς και τις φωνές των ΑΛΛΩΝ όσο λίγο κι αν σε καταλαβαίνουν. Αν τις δεχτείς είναι δικό σου θέμα.

Σχολιάστε

