Θα απαγορεύσουν να είσαι «λεσβία» ?

Με έκπληξη διάβασα στο περιοδικό «Δαυλος»  την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων από κατοίκους της Λέσβου , «Λέσβιες»  , ενάντια στις ομοφυλόφιλες γυναίκες,  «λεσβίες».

Μετά το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων ένα άλλο μείζον ζήτημα αναμένεται να απασχολήσει την ελληνική κοινή γνώμη.

Αναφέρει το περιοδικό «Δαυλος»:

Αποφασίσαμε να αντιδράσωμε ως Λέσβιοι εγώ και οι κυρίες Μαρία Δ. Ρόδου και Κοκκώνη Αντ. Κουβαλάκη σ’ ένα παγκόσμιο φαινόμενο, το οποίο θεωρούμε σύμπτωμα μιας εποχής, όπου το ιστορικά αληθινό και γενικό αντικαθίσταται με το υποκειμενικά αυθαίρετο και εγωιστικό. Θα έλεγα επί πλέον, ότι το εν λόγω φαινόμενο υποκρύπτει μία απρόκλητη επιθετικότητα η ρατσισμό κάποιων ιδιορρύθμων ατόμων εναντίον όσων δεν χαρακτηρίζονται από αντίστοιχες ιδιορρυθμίες.
Η ιδιοποίηση και ο σφετερισμός από άλλους της ιδιότητας του καταγόμενου από κάποια γενέτειρα πατρίδα γη, που δεν έχουν καμμία σχέση με τη γη αυτή, είναι καθ’ εαυτές πράξεις ακραίας αυθαιρεσίας. Όταν δε οι σφετεριστές δολίως γίνωνται όχι απλώς συνδικαιούχοι της ιδιότητας αλλά και αποπειρώνται να αφαιρέσουν την ιδιότητα από τους ίδιους τους δικαιούχους, τότε η αυθαιρεσία γίνεται ολοκληρωτισμός και ο σφετερισμός βίαιη αφαίρεση, κλοπή και κατοχή της ταυτότητας του άλλου. Μια τέτοια συμπεριφορά θα την χαρακτήριζα «εύλογη» μεν, αλλά τυπικά κλινικό σύμπτωμα ελλειμματικότητας και μειονεξίας. Ας δούμε με λίγες μόνο φράσεις το φαινόμενο αυτό πιο συγκεκριμένα.
Οι λέξεις Λέσβιος, Λεσβία, Λέσβιο και Λεσβιακός, Λεσβιακή, Λεσβιακό για αιώνες αμέτρητους σήμαιναν αποκλειστικά κάτι, με το οποίο ωνομάζονταν γενεές επί γενεών ανθρώπων και διαχρονικώς τα δημιουργήματά τους, ιστορικά, καλλιτεχνικά, πνευματικά, υλικά και ό,τι άλλο αναφέρεται και αφορά στην πλουσιώτατη σε πολιτισμό και ιστορία νήσο Λέσβο• σήμαιναν πολύ απλά το βασικώτερο στοιχείο της ατομικής και ομαδικής συνειδησιακής οντότητας και ιστορικογεωγραφικής ταυτότητας των Λεσβίων*. Κατά τα τελευταία χρόνια όμως οι σημασίες αυτές των λέξεων έχουν σχεδόν χαθεί, έχουν σχεδόν εξοβελισθεί και αντικαταστάθηκαν με σημασίες που δεν έχουν καμμιά απολύτως σχέση με τη Λέσβο. Αλλά το πράγμα δεν σταμάτησε εδώ. Για τον χαρακτηρισμό των κατοίκων της Λέσβου αντί των πανάρχαιων λέξεων Λέσβιος, -ία, Λέσβιο εισήχθησαν δολίως και εσκεμμένα και χρησιμοποιούνται άλλες «λέξεις», αυθαίρετα κατασκευασμένες και ανύπαρκτες σ’ όλα τα Λεξικά της Αρχαίας και της Νέας Ελληνικής Γλώσσας. Πρόκειται για τις εκ του μηδενός νεοκατασκευασμένες πρόσφατα δήθεν «λέξεις» Λεσβιανός, -η, -ο και Λεσβιώτης -ισσα, -ικο (διεθνώς «Lesvonian», «Lesviot»), για τον χαρακτηρισμό των γεννηθέντων, κατοικούντων και καταγόμενων από τη Λέσβο.
Ίσως, αν δεν είναι κανείς Λέσβιος, να μην μπορεί να συνειδητοποιήσει τον ψυχικό και ηθικό βιασμό στο υπαρξιακό βάθος που τον αισθάνονται ο κάτοικος και ο καταγόμενος από το ιστορικό αυτό νησί• στο υπαρξιακό βάθος που τον αισθάνονται μία Λεσβία η ένας Λέσβιος• στο υπαρξιακό βάθος που συνεπάγεται η βάναυση γλωσσική υποκλοπή και αφαίρεση της γεωγραφικήςταυτότητας των Λεσβίων. Αυτόν τον ψυχικό βιασμό, αυτήν την ηθική βλάβη, που προσβάλλει βάναυσα το δικαίωμα της ταυτότητας κάθε ανθρώπου, θελήσαμε οι συναιτούσες μου κι εγώ να εκφράσουμε δια του συνηγόρου μας, καταθέτοντας την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, που εκδικάζεται στο Πρωτοδικείο Αθηνών την 10η Ιουνίου 2008, ημέρα Τρίτη, κτίριο 5 πρώην Σχολής Ευελπίδων, ώρα 9 π.μ.

                                                                                                         Δ.Ι.Λ.

Επειδή τυγχάνει να έχω καταγωγή από τη Λέσβο και να γνωρίζω αρκετό κόσμο θα ήθελα να τονίσω ότι αυτό το ζήτημα δεν απασχολεί κανένα κάτοικο της Λέσβου! Τώρα αν οι συγκεκριμένες κυρίες έχουν κόμπλεξ με τις λεσβίες ή δεν έχουν άλλα σοβαρά προβλήματα καλύτερα να βρουν κάποια άλλη πιο ενδιαφέρουσα ασχολία.
Είναι κρίμα να δημιουργούν εντυπώσεις αρνητικές για τους κατοίκους του νησιού. Και εδώ και πολλά χρόνια στην περιοχή της Ερεσού οι λεσβίες συμβιώνουν αρμονικά με τους Λέσβιους και τις Λέσβιες. Ελπίζω το Πρωτοδικείο Αθηνών σταθεί στο πνεύμα της εποχής και να απόρριψη τέτοιες φασιστικές μίζερες κακοπροαίρετες κομπλεξικές απόψεις.

 

15 thoughts on “Θα απαγορεύσουν να είσαι «λεσβία» ?

  1. η λεξη «αφροδισιο» τι σημαινει?

    σεξουαλικο νοσημα η οτιδηποτε σχετικο με την Αφροδιτη (την θεα η τον πλανητη)…?

    ο Δαυλος θα μας τρελλανει! αλλα τι να περιμενεις απο ανθρωπαρια που μπερδεψαν τα μπουτια τους με την παρετυμολογια!

  2. Παράθεμα: Τρίχες « Banshee Ride

  3. Δεν έχω πληροφορίες για τα ακριβή κίνητρα των κυριών που προβαίνουν στην ενέργεια να ζητήσουν να ληφθούν τα συγκεκριμένα ασφαλιστικά μέτρα, αλλά κάτι μου λέει ότι το κάνουν για να προλάβουν τυχόν μελλοντικές βλέψεις και αλυτρωτικές διεκδικήσεις των λεσβιών στο συγκεκριμένο νησί.

    Δεν αποκλείεται να δούμε στο άμεσο μέλλον το Δαυλό να δημοσιεύη και τίποτα παράξενους χάρτες που θα ισχυρίζεται πως τους κυκλοφορούν οι υποτιθέμενες… «λεσβίες χωρίς σύνορα», με τη Λέσβο χαρακτηριζόμενη ως νησί υπό κατοχή από τα «Greek male chauvinist pigs», προκειμένου να προβάλουν στο άμεσο μέλλον εδαφικές διεκδικήσεις.

    Θα γουστάρω πάντως τρελά, αν καταφέρουν να πείσουν τον Πρόεδρο των Πρωτοδικών και τον ωθήσουν να προβή στην αστειότητα να απαγορεύση στο παγκόσμιο πληθυσμό, από Βόρειο σε Νότιο Πόλο, από ΗΠΑ ως το τελευταίο νησί της Πολυνησίας τη χρήση του όρου «λεσβία» ακόμα και στις κατ’ ιδίαν συνομιλίες.

    Ακόμα περισσότερο θα γουστάρω την πύρινη αρθρογραφία του, όπου θα καταγγέλλει τον δικαστή για ανθελληνισμό και περίεργες διασυνδέσεις επειδή θα απορρίψη την αίτηση ως απαράδεκτη, που είναι και το πιθανότερο να συμβή.

    Ρε παιδιά, κάνετε κι εσείς σα να μην έχετε πάρει είδηση το γεγονός ότι ο δημόσιος βίος μας χαρακτηρίζεται γενικώς από γραφικότητα και ότι ο μέσος έλληνας πολίτης τα ‘χει παίξει απ’ την ακρίβεια και τα συμπαρομαρτούντα κι είναι πια «αλλού γι αλλού».

    Μετά τη εθνικά δίκαια της φέτας έπεται η Λέσβος… και κάνετε υπομονή, αφού όπου νάναι σφίγγουν οι ζέστες κι έρχονται κι άλλα.

  4. Μήπως είσαι Λεσβία (ομοφυλόφιλη πρώην γυναίκα εξ αλλαγής φύλου) και όχι Λέσβιος; Δεν εξηγείται διαφορετικά γιατί ενοχλείσαι τόσο πολύ ώστε να εξαπολύεις κατηγορίες σε 3 άγνωστους σε εσένα ανθρώπους για φασισμό, μιζέρια και κακή προαίρεση, επειδή ζήτησαν το αυτονόητο -να παύσει η διαστρέβλωση του ονόματός τους. Δυστυχώς για εσένα, αλλά ευτυχώς για πολλούς χιλιάδες άλλους, υπάρχουν άνθρωποι, που έχουν μεγαλύτερη ευαισθησία όσον αφορά στην ιστορία και το όνομα του τόπου τους και δεν μένουν απαθείς σε αυτά που συμβαίνουν γύρω τους, και δεν δέχονται την διαστρέβλωση της ιστορίας του τόπου τους.

    Σου συστήνω να δεις μια παρόμοια υπόθεση με το λεξικό του Μπαμπινιώτη και το λήμμα «Βούλγαρος» η οποία έχει τελεσιδικήσει και θεωρώ πολύ χρήσιμο να την μελετήσεις. Υάρχει διαθέσιμη στο Wikipedia.

    Φιλικά
    Μία Λεσβία (=καταγόμενη από τη Λέσβο)

  5. Νέα σελίδα 1

    @Λεσβία

    Πάντα πίστευα στον αυτοπροσδιορισμό των ανθρώπων.
    Πάντα πίστευα ότι οι ταμπέλες σε ανθρώπους κάνουν ζημιά!
    Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ούτε η καταγωγή ενός ανθρώπου ούτε η σεξουαλικές του
    προτιμήσεις. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η ΠΟΙΟΤΗΤΑ του ανθρώπου.
    Το να αντιδρούν 3 άνθρωποι για ένα όρο "λεσβία" που είναι πλέον και διεθνής λέξη
    το θεωρώ φασιστικό και ανούσιο. Και είναι φασισμός διότι στερούμαι το δικαίωμα
    του αυτοπροσδιορισμού.
    Και να σου θέσω και ένα άλλο ακραίο παράδειγμα: Ας πούμε ότι υπάρχει ένας
    εγκληματίας που έχει κάνει τα χειρότερα εγκλήματα. Και κατά διαβολική σύμπτωση
    έχει το ίδιο επώνυμο με εσένα. Τι θα κάνεις? Θα ζητήσεις από το δικαστήριο να
    αλλάξει επώνυμο???
    _____

    Προσωπικά έχω βρεθεί σε παρέες και να κάνουν αστειάκια για τη λεσβιακή καταγωγή
    μου. Ποτέ δεν ενοχλήθηκα διότι δεν έχω ούτε κόμπλεξ ούτε ανασφάλειες ούτε έχω
    πρόβλημα με τις ομοφυλόφιλες γυναίκες.
    _____________

    Όσο για την ιστορία του τόπου μου την τιμώ με τον καλύτερο τρόπο. Διότι αυτός ο
    τόπος είναι τόπος δημοκρατίας.
    Και αυτή η τριάδα του "Δαυλού" το μόνο που κάνουν είναι να γίνονται μια γραφική
    ομάδα.

  6. Κανείς δεν αμφισβητεί το δικαίωμα του οποιουδήποτε ανθρώπου να αυτοπροσδιορίζεται ή να διαθέτει το σώμα του όπως θέλει. Εξ όσον άκουσα από τις δηλώσεις ενός εκ των αιτούντων, δεν τους αφορά τί κάνουν στο κρεβάτι τους ή στην ιδιωτική τους ζωή. Είναι δικαίωμά τους. Αυτό που θίγει όμως του αιτούντες και τους προσβάλει είναι η διαστρέβλωση και η χρήση της συγκεκριμένης λέξης, που από αρχαιοτάτων χρόνων είχε άλλη σημασία και που σήμερα λόγω τις διαστρέβλωσης αποφεύγουν ή ντρέπονται να την χρησιμοποιούν γιατί πολύ απλά δεν τους/τις εκφράζει. Όπως πιθανότατα γνωρίζεις, ως Λέσβιος, συνήθως οι κάταγόμενοι από το νησί λένε ότι είναι Μυτιλινιοί ή Μυτιλινιές ενώ στην πραγματικότητα μπορεί να μην κατάγονται από την πόλη της Μυτιλήνης.

    Ποιος έχει τελικά δίκαιο, αυτός που φέρει το όνομα με την πρωταρχική ιδιότητα της λέξης ή αυτός που την έχει διαστρεβλώσει; Και επιτέλους ποιος είναι φασίστας; Αυτός που από αρχαιοτάτων χρόνων φέρει το όνομα ή αυτός που στο όνομα της ελευθερίας έκφρασης και του αυτοπροσδιορισμού διαστρεβλώνει την σημασία της λέξης και οικειοποιείται την χρήση της;

    Όσον αφορά στο επιχείρημα του «επωνύμου του εγκληματία» είναι φαντασιακό και σε φαντασιώσεις δεν μπορώ να αντιτάξω λογικά επιχειρήματα. Αντ’ αυτού σου αντέτεινα πραγματικά περιστατικά και γεγονότα και συγκεκριμένα την υπόθεση με την λέξη «Βούλγαρος» στο λεξικό του Μπαμπινιώτη, που σου συνιστώ να το μελετήσεις για να διαπιστώσεις ότι υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι -γραφικοί για σένα- που έχουν άλλη ΠΟΙΟΤΗΤΑ και άλλες ευαισθησίες.

    Φιλικά
    Μία Λεσβία (=καταγόμενη από τη Λέσβο)

  7. @Λεσβία
    Το παράδειγμα που αναφέρεις για το «Βούλγαροι» είναι αν μη τι άλλο ατυχές.
    Το «βούλγαροι» προσπάθησαν να το καθιερώσουν ως αθλητική «ορολογία» οι οπαδοί από την Αθήνα για να προσβάλουν τους οπαδούς κυρίως του ΠΑΟΚ.
    Το όρο «λεσβία» δεν το καθιέρωσαν οι ομοφυλόφιλες γυναίκες για να προσβάλουν τις γυναίκες από τη Λέσβο. Καθιερώθηκε από τη διεθνή κοινότητα προς τιμή της Σαπφούς.

    Και αυτό που τελικά δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί να είναι ζήτημα όταν μια ομοφυλόφιλη γυναίκα αποκαλείται λεσβία.
    Είναι προσβολή να είσαι λεσβία? Σου θίγει την καταγωγή?

    Θα προχωρούσα ένα βήμα παραπάνω και θα έλεγα ότι από όλο αυτό το σκηνικό η Λέσβος έχει βγει κερδισμένη. Για ρώτησε τους κατοίκους στην Ερεσσό αν έχουν όφελος από το «λεσβιακό» τουρισμό?

    Και αν ως Λέσβιοι είχαμε μυαλό – για να μιλήσω κυνικά – θα είχαμε εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο το όρο «λεσβί».
    Αλλά αυτό που βασιλεύει σε αυτό τον τόπο είναι η κακομοιριά και η μιζέρια. Σαν αυτή την θλιβερή τριάδα και το περιοδικό τους.

    Για άλλη μια φορά έχουμε γίνει «ρόμπα» από τα ολα τα ΜΜΕ (ελληνικα και διεθνή) από 3 γραφικούς τύπους.

  8. @ Γρηγόρης

    Είναι προφανές, ότι έχεις αδυναμία να κατανοήσεις τον λογικό ειρμό των σκέψεων και των επιχειρημάτων μου γι’ αυτό θα επιχειρήσω για τελευταία φορά να σου εξηγήσω με απλοϊκό τρόπο τις σκέψεις μου.

    Καταρχήν η σημασία της λέξης «βούλγαρος» που έδωσε ο Μπαμπινιώτης στο λεξικό του δεν ήταν «αθλητικός» όρος, όπως ισχυρίζεσαι, αλλά όπως άλλωστε αποδείχτηκε και από την απόφαση του Αρείου Πάγου όπου η υπόθεση τελεσιδίκησε (και προφανώς ούτε εσύ ούτε ο οιοσδήποτε μπορεί να αμφισβητήσει για την εγκυρότητά της), ήταν ένας όρος υβριστικός και προσβλητικός. Για αυτό το λόγο και σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης ότι: «… με την καταχώριση αυτή επισημοποιείτο και μονιμοποιείτο μια κατάσταση «περιθωριακή» πράγματι, για την οποία όμως παρεχόταν με την καταχώριση η πεπλανημένη εντύπωση, ότι νομίμως χρησιμοποιείτο η προσβλητική λέξη…» οι αιτούντες των ασφαλιστικών μέτρων δικαιώθηκαν και πέτυχαν την απάλειψη της 2ης ερμηνείας της λέξης «βούλγαρος» (=»ο οπαδός ή παίκτης ομάδας της Θεσσαλονίκης») από το εν λόγω λεξικό.

    Λόγω της διαστρεβλωμένης σημασίας της λέξης «λεσβία» δημιουργείται σύγχυση στην καθημερινότητα των λεσβιών (=καταγόμενων από τη Λέσβο), επίσης ντροπή και αμηχανία δεδομένου ότι αποφεύγουν να λένε ότι είναι Λεσβίες και χρησιμοποιούν άλλα επίθετα όπως «Μυτιληνιά» κ.α. αφού στο υποσυνείδητό τους φοβούνται μήπως παρεξηγηθούν και νομίσουν οι άλλοι ότι είναι ομοφυλόφιλες γυναίκες. Θα μου πεις, σίγα και τι έγινε… Είπαμε, ο βαθμός ευαισθησίας κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικός. Εκτιμώ πως για εσένα γραφικοί θα ήταν και οι άνθρωποι , που ζήτησαν να απαλειφθεί η (διαστρεβλωμένη) σημασία της λέξης «Βούλγαρος» από το λεξικό του Μπαμπινιώτη.

    Αναρωτιέμαι, πια είναι αυτή η «Διεθνής Κοινότητα» στην οποία αναφέρεσαι, που καθιέρωσε τον διαστρεβλωμένο όρο για τις Λεσβίες; Καλά εντάξει, όνομα έχει! Διεθνής Κοινότητα. Πολύ βαρύγδουπο όνομα. Ότι λέει είναι θέσφατο. Και επιτέλους άμα η καλή «Διεθνής Κοινότητα» δώσει στο όνομα «Γρηγόρης» την έννοια «αυνανιζόμενος»; Δεν πιστεύω να σε ενοχλήσει, ε!

    Τέλος πάντων, προφανώς «Γρηγόρη» κάποιοι άνθρωποι χρησιμοποίησαν αυτό τον διαστρεβλωμένο όρο και τον διέδωσαν. Και οι ομοφυλόφιλοι άντρες ζηλέψανε της ομοφυλόφιλες γυναίκες που απέκτησαν όνομα (λεσβίες), και σκέφτηκαν να αποκαλούνται gays. Άντε βρε «Γρηγόρη» τράβα πες σε έναν αγγλοσάξωνα ότι είσαι gay (=χαρούμενος). Σε βλέπω με κουμπάρο και γαμπρό στην Εκκλησία. Τυχερούλι!!!!

    Εν κατακλείδι, οι άνθρωποι που γεννήθηκαν ή κατάγονται από την Λέσβο φέρουν από αρχαιοτάτων χρόνων ως γεωγραφικό προσδιορισμό τους την λέξη «Λέσβιος, ία». Οι λέξεις εκφράζουν ανθρώπινο δικαίωμα. Η χρησιμοποίηση αυτής της λέξης από άτομα που δεν έχουν καμία σχέση με το νησί της Λέσβου προσβάλει το δικαίωμα των Λεσβίων (αυτών που κατάγονται από την Λέσβο) και ζημιώνει την προσωπικότητά τους.

    Φιλικά
    Μία Λεσβία (=καταγόμενη από τη Λέσβο)
    Υ.Γ.: Είναι ΘΛΙΒΕΡΟ για έναν νέο άνθρωπο να έχει ως βασικά του κριτήρια την ιδιοτέλεια και το οικονομικό όφελος. (Διαβάζω από εσένα: «Θα προχωρούσα ένα βήμα παραπάνω και θα έλεγα ότι από όλο αυτό το σκηνικό η Λέσβος έχει βγει κερδισμένη. Για ρώτησε τους κατοίκους στην Ερεσσό αν έχουν όφελος από το “λεσβιακό” τουρισμό? Και αν ως Λέσβιοι είχαμε μυαλό – για να μιλήσω κυνικά – θα είχαμε εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο το όρο “λεσβί”.»)
    Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι -θλιβεροί- άνθρωποι με διαφορετικά κριτήρια από τα δικά σου.

  9. @Λέσβια

    ΑΝΤΙ ΑΠΆΝΤΗΣΗΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «the guardian»

    «Η απόπειρα ακτιβιστών του ελληνικού νησιού Λέσβος να πείσουν τον κόσμο ότι οι μοναδικοί άνθρωποι που έχουν το δικαίωμα ν’ αποκαλούνται Λέσβιοι είναι οι κάπου 100.000 άνδρες και γυναίκες που κατοικούν στο αιγαιοπελαγίτικο νησί είναι καταδικασμένη. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση τα εκατομμύρια γυναίκες που προσελκύονται σεξουαλικώς από άλλες γυναίκες να πάψουν ποτέ να είναι λεσβίες ή ν’ αυτοαποκαλούνται λεσβίες, στην Ελλάδα ή οπουδήποτε αλλού – ακόμη κι αν δεν γνωρίζουν τίποτα για τη Σαπφώ της Λέσβου και την προέλευση της λέξης. Ομως ο Δημήτρης Λάμπρου είναι ένας οργισμένος άνθρωπος. Ζητά από ένα ελληνικό δικαστήριο να αποφανθεί ότι η Κοινότητα Ομοφυλοφίλων και Λεσβιών Ελλάδος πρέπει ν’ αλλάξει το όνομά της. (…) Αν κερδίσει, ο κ. Λάμπρου θέλει να γίνει η εκστρατεία του παγκόσμια (…) Οι περισσότεροι άνθρωποι εκτός Ελλάδος θα δουν την εκστρατεία του, στη χειρότερη περίπτωση, ως έλλειψη ανοχής και, στην καλύτερη, ως ανοησία – όπως θεωρούν επίσης την ελληνική εκστρατεία εναντίον της χρήσης του ονόματος Μακεδονία ή εναντίον της ονομασίας του αεροδρομίου των Σκοπίων από τον Μέγα Αλέξανδρο. Στο πνεύμα της πραγματικής φιλίας κάποιος θα έπρεπε να πει στους Ελληνες ότι η σημερινή τους ροπή προς την ιστορική αγανάκτηση προκαλεί όχι συμπάθεια αλλά γελοιοποίηση.

    ___________________

    όσο για το επιχείρημα πως θα αισθανόμουν αν η λέξη «γρηγόρης» εισαγόταν ως όρος για τη λέξη «αυνανισμός» τι να απαντήσω?
    Πάντως σίγουρα δεν θα κατέφευγα στα δικαστήρια ούτε θα άλλαζα όνομα.
    Όπως και η αδελφή μου ποτέ δεν προσπάθησε να αποδείξη ότι δεν είναι λεσβία παρόλα που ζει εκτός Λέσβου…
    και επιμένει να λέει στις παρέες της ότι είναι από τη Λέσβο.

  10. Την Τρίτη 10 Ιουνίου, ημέρα Τρίτη και ώρα 9 π.μ. στο κτήριο 5 της πρώην Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων θα εκδικασθεί από το Πρωτοδικείο Αθηνών η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων των κατοίκων της Λέσβου Κοκκώνης Κουβαλάκη, Μαρίας Ρόδου και Δημητρίου Λάμπρου, εκδότη του περιοδικού «Δαυλός» (www.davlos.gr), κατά του σωματείου «Ομοφυλοφιλική και Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδος ΟΛΚΕ».

    Το Πρωτοδικείο Αθηνών καλείται να αποφασίσει εάν το εν λόγω σωματείο δικαιούται να χρησιμοποιεί στην επωνυμία του τη λέξη «Λεσβιακή», ή για τα μέλη του τον σεξουαλικό προσδιορισμό «λεσβία», όταν ούτε το ίδιο, ούτε τα μέλη του έχουν οιαδήποτε σχέση με την Λέσβο και τα λεσβιακά πράγματα.

    Η αναγγελία της κατάθεσης της αίτησης αυτής των τριών κατοίκων της Λέσβου στις 10 Απριλίου 2008 είχε ως γνωστόν προκαλέσει παγκόσμιο σάλο στα μέσα ενημερώσεως όπως το CNN, BBC, Associated Press, Reuters, New York Times, Guardian, Le Monde, Aljazeera και χιλιάδες άλλα ανά τον κόσμο είχαν ασχοληθεί με την υπόθεση αυτή (βλ. http://www.davlos.gr/pdf/22150.pdf).

    Αναμένεται, ότι και η δίκη αλλά και η απόφαση της Δικαιοσύνης θα προκαλέσει το ίδιο ή και μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

  11. Προτείνω: Αν κάποιοι στο μέλλον αποφασίσουν να χρησιμοποιούν τη λέξη Μανιάτης για να προσδιορίσουν τους αποκλειστικώς παθητικούς ομοφυλόφιλους και στη συνέχεια η λέξη με τον παραπάνω χαρακτηρισμό αποκτήσει διεθνή χρήση («maniate» Δέστε τι κοσμοπολίτικα όμορφα και πιασάρικα χτυπάει και στο μάτι και στο αυτί) σε περίπτωση διαμαρτυριών εκ μέρους των Μανιατών οφείλουμε στο όνομα της προόδου, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων να τους καταγγείλουμε παντοιοτρόπως ως ανόητα ανθρωπάρια, φασίστες, οπισθοδρομικούς και κορόιδα που χάνουν την οικονομική ευκαιρία της ζωής τους. Κάποιοι που χρησιμοποιήσατε παραπάνω ως επιχείρημα για τις προοδευτικές σας αντιλήψεις τόσο αβίαστα άρθρα αγγλικών εφημερίδων σας θυμίζω πως είναι αυτές που υποκριτικά ονομάζουν τους φόνους αμάχων «παράπλευρες απώλειες»
    (Παρεπιπτ. Η σύζυγός μου είναι από τη Λέσβο αλλά ποτέ δε λέει πως είναι Λέσβια ή Λεσβία. Δεν έχει στερηθεί του δικού της αυτονόητου δικαιώματός του αυτοπροσδιορισμού;) Ευχαριστώ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: