Βρέχει στη φτωχογειτονιά

Μέρα με βροχή. Σε μια υπέροχη διαδρομή με ομίχλη , σε τοπία γειτονικά που πρώτη φορά επισκέπτομαι.Οι εκπλήξεις της δουλειάς.Να μυρίζεις όλες τις εποχές , την υγρασία , το φευγιό του χειμώνα , τον ερχομό της άνοιξης.Δέντρα ανθίζουν , πράσινο , ποτάμι. Και από ψηλά θέα η θάλασσα.Μαγεία της φύσης και… «βρέχει στη φτωχογειτονιά» το τραγούδι που σημάδεψε τη διαδρομή και επομένως ακούει το blog το μήνα Μάρτιο. 

(Aπό την αξεπέραστη ταινία του Αλέκου Αλεξανδράκη «Συνοικία το όνειρο»)  

Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Ερμηνεία: Γρηγόρης Μπιθικώτσης

 Μικρά κι ανήλιαγα στενά
και σπίτια χαμηλά μου
βρέχει στη φτωχογειτονιά
βρέχει και στην καρδιά μου

Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά
άναψες τον καημό μου
είσαι μικρός και δε χωράς
τον αναστεναγμό μου

Οι συμφορές αμέτρητες
δεν έχει ο κόσμος άλλες
φεύγουν οι μέρες μου βαριά
σαν της βροχής τις στάλες

Σχολιάστε

