Μερικά καλά ανέκδοτα (1)

Ήταν τρία ποντίκια και λέγανε πόσο τολμηρά ήταν:
  – Εγώ, λέει το πρώτο, πίνω ένα σφηνάκι ποντικοφάρμακο κάθε πρωί για
 να έρθω στα ίσα μου.
  – Εγώ, λέε το δεύτερο, όταν θέλω να γυμναστώ χρησιμοποιώ την
ποντικοπαγίδα για να κάνω κάμψεις.
  – Εγώ, λέει το τρίτο, βαρέθηκα και εσάς και τις τερατολογίες σας.
 Πάω να γαμήσω την γάτα!

=================================
  – Πώς λέγονται οι 7 νάνοι όταν βλέπουν την Χοινάτη γυμνή;
  – Seven up!

=================================

Μπαίνουν δύο φίλοι σε ένα μπαρ στην Αλάσκα και ρωτάνε τον μπάρμαν:
  – Ρε φίλε, άσπρες γυναίκες έχετε εδώ;
  – Φυσικά και έχουμε.
  – Μαύρες γυναίκες έχετε;
  – Και βέβαια.
  – Ασπρόμαυρες γυναίκες έχετε;
  – Ασπρόμαυρες; Όχι, ασπρόμαυρες δεν έχουμε!
  Γυρνάει αυτός που ρώτησε και λέει στον φίλο του:
  – Στο είπα, ρε μαλάκα, πιγκουίνο γαμήσαμε χτες το βράδυ…

=================================

Δύο «άτακτες» φίλες αποφασίζουν να κάνουν νηστεία εν όψει του
 Πάσχα…
  – Αγαπητή μου, φέτος πρέπει να κρατήσουμε τη νηστεία… και αυτό σημαίνει
  ότι πρέπει να κόψουμε και το σεξ…!
  – Ναι αγαπητή μου, έχεις δίκιο…
  Μετά από δύο εβδομάδες συναντιούνται στο δρόμο. Η μία «άτακτη» φίλη
  κρατάει αγκαλιά δύο ναυτάκια… οπότε η άλλη της λέει οργισμένη:
  – Καλά μωρή, δεν είπαμε να κάνουμε νηστεία και από το σεξ;
  – Μα αγαπητή μου…., αυτά είναι θαλασσινά!!!

=================================

– Τι κοινό έχουν τα σπερματοζωάρια με τους δημοσίους υπαλλήλους;
  – Υπάρχουν 1.000.000 που τρέχουν, αλλά μόνο ένα κάνει την δουλειά.

=================================

Συναντάει ένας άνδρας μία πρώην του η οποία ήταν πολύ ψόφια στο
 κρεβάτι.
  Αλλά είχε διάθεση για σεξ, οπότε άρχισε να της λέει ότι ο καιρός περνάει,
  ο άνθρωπος κοιτά ξανά στο παρελθόν του, ίσως μετανιώνει, εν πάση περιπτώσει,
  της εξομολογείται ότι θα ήθελε μια τελευταία φορά να κάνουν έρωτα
 όπως τότε.
  – Πάνω από το πτώμα μου, του λέει αυτή.
  – Ωραία! Ακριβώς όπως τότε!

=================================

Τι κοινό έχουν το συζυγικό σεξ και μια καντίνα στην εθνική οδό:
  1. Ποιοτικά μέτρια.
  2. Ποικιλία περιορισμένη
  3. … αλλά στις τρεις τα χαράματα τι άλλο θα βρεις ανοιχτό;

=================================

Ένας τύπος, που ετοιμαζόταν για αγώνες μπόντυ-μπήλντιγκ, χτυπιόταν
  καθημερινά με τις ώρες στα βαράκια και στα μηχανήματα. Παράλληλα,
έμπαινε στο σολάριουμ για να αποκτήσει το απαραίτητο μαύρισμα που θα ανεδείκνυε τους μυςτου.
Κανά δυο μέρες πριν του αγώνες, γδύνεται και κοιτιέται στον καθρέφτη. Ωραίο μαύρισμα, μόνο που… το όργανό του ήταν κάτασπρο! Εραστής της λεπτομέρειας
 καθώς ήταν, κατεβαίνει στην παραλία, γδύνεται και σκεπάζεται με την άμμο,
 αφήνοντας μόνο το όργανό του να εξέχει. Λίγη ώρα αργότερα, περνάνε δυο
 γηραιές κυρίες.
  – Αχ, άδικος κόσμος, άδικος, λέει η μία βλέποντας το ….όργανο.
  – Γιατί το λες αυτό καλέ; απορεί η άλλη.
  – Κοίτα το! Όταν ήμουν 10 χρόνων το φοβόμουν. Όταν έγινα 20 είχα
 μεγάλη περιέργεια γι’ αυτό. Στα 30 το απολάμβανα. Στα 40 το αποζητούσα.
 Στα 50, πλήρωνα γι’ αυτό! Στα 60 προσευχόμουν να το βρω. Στα 70 το είχα
 ξεχάσει.
Και τώρα
  που έγινα 80, τα καταραμένα φυτρώνουν και στην άμμο ακόμα!

=================================

8 thoughts on “Μερικά καλά ανέκδοτα (1)

  1. Τρεις σκύλοι συναντιώνται στον προθάλαμο του κτηνίατρου. Αρχίζουν
    κουβεντούλα και ρωτάνε τον ένα:

    Εσύ γιατί είσαι εδώ;
    – Για ευθανασία. Άσε, δεν ξέρω τι μ’έπιασε και μια μέρα που έλειπαν τα
    αφεντικά, άρχισα να χέζω και να κατουράω παντού, να ξεσκίζω τις
    κουρτίνες,
    τις πολυθρόνες, ρημαδιό το έκανα το σπίτι κι ας πέρναγα τόσο καλά.

    Εσύ; Ρωτάνε τον δεύτερο.
    – Κι εγώ για ευθανασία. Και μένα το μαλάκα κάτι μ’ έπιασε, κι ενώ
    πέρναγα
    μπέικα, μια μέρα που τ’ αφεντικά ετοίμαζαν το πάρτυ τους, χίμηξα πάνω

    στα τραπέζια, στους μπουφέδες, πάνε τα κοτόπουλα, πάνε τα ζαμπόνια, τα
    ρήμαξα, πάει το πάρτυ, ζοχαδιαστήκανε και νά’μαι.

    Κι εσύ; ρωτουν τον τρίτο.
    – Εγώ, μια μέρα ήμουν ξάπλα στο μαξιλάρι μου, μπαίνει η κυρία μου μ’
    ένα
    τάνγκα μόνο και τη σφουγγαρίστρα κι αρχίζει να σφουγγαρίζει, να σκύβει,
    να
    κουνιέται, δεν ξέρω τι μ’ έπιασε και της χυμάω από πίσω και της τον
    φοράω,
    τρόμαξαν να με ξεκολλήσουν από πάνω της.

    – Ε, καλά, εσένα δικαίως, την αξίζεις την ευθανασία.

    – Ποιά ευθανασία; Εμένα τα νύχια ήρθα να μου κόψουν

  2. Απαράδεκτο, αυτό με τη γάτα Σ;-))))))

    καλησπέρα φίλε μου
    να ρίξω κι εγώ ένα σόκιν;

    Λέει ένας στον φίλο του:
    -είναι καλή η γυναίκα σου στο κρβάτι;

    κι απαντάει ο άλλος:

    -ξέρω κι εγώ! άλλοι λένε ναι, άλλοι λένε όχι…

    Σ;-)))

  3. Το αυτοκίνητο ενός δικηγόρου και ενός γιατρού συγκρούστηκαν σε έναν
    επαρχιακό δρόμο. Ο δικηγόρος, βλέποντας ότι ο γιατρός σοκαρίστηκε
    λίγο, τον βοήθησε να βγει από το αμάξι του και του έδωσε να πιει από
    το φλασκί του. Ο γιατρός το δέχτηκε και έδωσε πάλι το φλασκί στο
    δικηγόρο, ο οποίος το έκλεισε και το έβαλε στην τσέπη.
    «Εσύ δεν θα πιεις;» ρώτησε ο γιατρός. «Βέβαια, αφού φύγει η αστυνομία»
    απάντησε ο δικηγόρος .
    ——————————–
    Tην καλησπέρα μου .

  4. Ηταν ένας ΕΛλληνας, ενας Ιταλός και ενας Γάλλος!!!
    Μιλάνε μεταξύ τους για τους σκύλους τους!!
    Λέει ο Ιταλός εγώ δίνω 1 Ευρώ στον σκύλο μου και πάει στο περίπτερο και μου φέρνει την εφημερίδα μου.
    …Του δίνει λοιπόν το Ευρώ πάει στο περίπτερο και του φέρνει την εφημερίδα!!!
    – Λέει ο Γάλλος εγω του δίνω 4 Ευρώ και πάει στο περίπτερο και μου φέρνει και εφημερίδα και τσιγάρα!!
    …Έτσι και έγινε
    – Λέει ο Έλληνας εγω του δίνω λεφτά πάει στο περίπτερο μου φέρνει εφημερίφα, τσιγάρα και πάει και SUPER-MARKET για τα ψώνια του σπιτιού!!
    …Του δίνει λοιπόν τα λεφτά παιρνάει 1 ωρα 2 ώρες, πουθενά ο σκύλος αρχίζουν λοιπόν να τον ψάχνουν, τον βρίσκουν μετά από μισή ώρα παρέα με μια σκύλα παρέα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    – Α τον μαλάκα το έχει ξανακάνει του δίνω λεφτά τώρα τελευταία και πάει και τα τρώει με τις Γκόμενες!

    S FOR SANTSOS

  5. Ηταν ένας Άγγλος και ένας βλάχος και πήγαν στη βρύση να πιούν νερό και χτύπησαν τα κεφάλια τους και λέει ο Άγγλος:

    -I’m sorry after you,please

    Και λέει ο βλάχος:

    -Πλυσ εσύ εγώ νερό θέλω να πιώ…

  6. itan oi goneis to0 toto0 kai i9elan na kano0n…sex alla dystixws den boro0san na kano0n gt o totos itan sto spiti kai den sikonotae na paei po0thena kai na afisei to0s goneis na to kano0n…etsi kai i mitera to0 to0 leei tha so0 ftia3w 30 fetes merenta kai otan tha pernaei ena aftokinito tha trws kai mia feta symfwnise o totos kai arxise na fwna2ei dynata 1 feta 1 aftokinito 2 fetes 2 aftokinita 3….4…. kai paei legontas se mia stigmi leei o totos wx i mama kai o mpampas tis annoulas kano0n sex vgainei e3w o mpampas kai i mama to0 toto0 kai lene ti pragmata einai afta po0 les po0 3ereis esy ti kano0n oi an9rwpoi ….. ? kai leei o tots afo0 eida tin anno0la na trwei fetes merenda!!!!!

Σχολιάστε

