Γιατί αναδημοσίευσα τις ροζ φώτο με Ζαχόπουλο

Δημοσιογράφοι , πνευματικοί άνθρωποι (που λέει ο λόγος…) , σχολιαστές , πολιτικοί φορείς , bloggers και άλλοι επικρίνουν τη δημοσίευση φωτογραφιών του Ζαχόπουλου.
Μιλάνε για πολιτική της κλειδαρότρυπας , μιλάνε για κατήφορο , μιλάνε αναπαραγωγή αθλιοτήτων , μιλάνε για ροζ.

Προσωπικά οφείλω μια απάντηση διότι το παρόν blog αναδημοσίευσε τις φώτο.
Και όλοι αυτοί που μιλάνε από περιέργεια έριξαν ένα μάτι στις φωτογραφίες.

Μόνο το παρόν blog που αναδημοσίευσε αυτές τις φωτογραφίες έχει μέχρι τώρα 4.000 επισκέψεις ανθρώπων που μέσα από τις μηχανές αναζήτησης «ψάχνουν» να θαυμάσουν τις φωτογραφίες του Ζαχόπουλου.

Ας πάμε όμως στην ουσία της υπόθεσης. Ασφαλώς και η ιδιωτική ζωή του καθενός είναι ιερή. Ασφαλώς και το ροζ δεν έχει θέση στην πολιτική.
Όταν όμως ένας γενικός γραμματέας Υπουργείου και φιλαράκι του πρωθυπουργού χρησιμοποιεί την εξουσία για να πηδήξει τότε  το ζήτημα είναι πολιτικό.
Και δεν αναφέρομαι μόνο στην Εύη Τσέκου. Βοά το Υπουργείο ότι ο Ζαχόπουλος είχε πάρει εργολαβία όλες τις συμβασιούχες.
Ε, τότε καλά κάνουν οι εφημερίδες και όσοι δημοσιεύουν τις φωτογραφίες και το κάνουν ρόμπα! Του αξίζει να γίνει ρόμπα.
Και όσο κι αν αυτό τρομάζει θα έλεγα ότι η ζωή εκδικείται. Διότι αυτός ο άνθρωπος δεν έπαιξε μόνο με τα εκατομμύρια ευρώ του Υπουργείου του αλλά και με τις ελπίδες και τα σώματα ανθρώπων.
Αυτός έγινε ο πρώτος κανίβαλος.
Οπότε οι «ηθικολόγοι-υποστηρικτές» του ας χύσουν πρώτα δάκρυα για αυτούς τους ανθρώπους και μετά για το Ζαχόπουλο.
Και αν η πολιτική έγινε ροζ δεν φταίνε οι φωτογραφίες.
Φταίει εκείνος που επέλεξε αυτά τα άτομα , εκείνος που ανέχτηκε χρόνια αυτά τα φαινόμενα.
Κι αν ο ίδιος δεν μπόρεσε να «πηδήξει» το Ζαχόπουλο τον πηδάει τώρα  ο Τύπος με τον πιο αισχρό τρόπο! Και καλά του κάνει…

27 thoughts on “Γιατί αναδημοσίευσα τις ροζ φώτο με Ζαχόπουλο

  1. Καλά έκανες!!!!
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Σε αυτή την χώρα της υποκρισίας και του ατελείωτου μαγειρέματος..αξίζει να δουν τι μπορεί να πάθουν αυτοί που κάνουν τα ίδια και χειρότερα.
    Όλα σε αυτή την ζωή πληρώνονται!

  2. ΓΡΗΓΟΡΗ

    Τις θέλουμε ΟΛΕΣ τις φωτογραφίες……

    Καλά έκανες
    Αριστη η αιτιολογία σου!

    ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΔΩ ΟΛΕΣ ;;;;;;

  3. Ναι, το πρόβλημα είσαι εσύ, αλλού δεν υπάρχουν οι φωτογραφίες! Ο καθένας έχει το δικαίωμα να γράφει και να σκέφτεται ότι θέλει!

  4. καταρχάς συμφωνώ με τη Σοφία.

    ΟΜΩΣ, οι εικόνες δεν προσθέτουν και δεν αφαιρούν τίποτα από τις πράξεις. Απλά δεν χρειάζεται να υποβαθμίζεται και η αισθητική μας εκτός από τη ζωή μας.

    Από κει και πέρα, ο λόγος που διαφωνώ με την δημοσίευση των φωτογραφιών είναι επειδή αποπροσανατολίζουν. Αντί να σταθεί όλη η κοινωνία στα αληθινά σκάνδαλα, δλδ τις μίζες και τους αποχαρακτηρισμούς στέκεται στην τσόντα. Δυστυχώς έτσι ειναι.Και ο περισσότερος κόσμος σε ένα χρόνο δε θα θυμάται και πολύ τους αποχαρακτηρισμούς, αλλά ότι ο Ζαχόπουλος πήδηξε την Τσέκου -και ενδεχομένως και άλλες.Και αυτό ΒΟΛΕΥΕΙ πολύ την Κυβέρνηση -και την κάθε κυβέρνηση.

    Και κάτι ακόμα: όλες αυτές οι κυρίες (αν υπήρξαν όντως και άλλες εκτός από την Τσέκου) που πήδηξε ο Ζαχόπουλος, με το ζόρι του κάθησαν; Θέλω να πω ότι δεν τις βίασε, καμία δεν είπε ότι εξαναγκάστηκε στην πράξη, καμία δέν είπε πως εκβιάστηκε γιατί αν δεν του καθόταν, θα έχανε τη δουλειά της.
    Σε όσο μεγάλη απελπισία κι αν βρισκόντουσαν, ας μην του κάθονταν στο κάτω κάτω. Κι ας έβγαιναν να καταγγείλουν ότι ο Γενικός Διευθυντής τους ζητάει ερωτική εκδούλευση για να μη χάσουν τη δουλειά τους ή για να μονιμοποιηθούν.
    Εφόσον δεν πρόκειται για βιασμό, χρειάζονται δύο για να γίνει το πήδημα.

    Με δυο κουβέντες, καθήκι ο Ζαχόπουλος, καμία αντίρρηση, αλλά καλές ήταν και του λόγου τους.

    Και, όπως και να’χει, οι φωτογραφίες δεν βοηθούν σε κάτι. Ας δωθούν στον εισαγγελέα. Από την στιγμή που βγαίνουν στη φόρα έτσι και μια ολόκληρη κοινωνία ασχολείται με το πόση την έχει ο ζαχόπουλος και πώς του παίρνει πίπα η Τσέκου, αυτό απλά δηλώνει πως ΟΛΗ αυτή η κοινωνία βρίσκεται σε κατάσταση προχωρημένης σήψης και αυνανίζεται, αντί να αντιδρά.

  5. Τα καϋμένα τα αθώα θύματα που πήγαν να ζητήσουν μία δουλίτσα για να βγάλουν το ψωμάκι τους αλλά εντελώς τυχαία βρισκόταν και μια κάμερα στην τσάντα τους η οποία κατά διαβολική σύμπτωση την επίμαχη ώρα πήρε μπρος. Θύτη και Θύτη ποιος απ’ τους δυό σας είναι το θύμα;

  6. Όταν είδα το προηγούμενο ποστ σου με τις φωτογραφίες δεν σου άφησα comment γιατί παρόλο που με ενόχλησε θεώρησα ότι όλοι κάνουν λάθη και ότι εσύ απλά αναδημοσίευσες κάτι το οποίο ο καθένας θα μπορούσε να δει αγοράζοντας την εφημερίδα. Θεωρώ όμως τραγικό το ότι υπερασπίζεσαι σήμερα με δεύτερο post την αναδημοσίευση και λυπάμαι γιατί ουσιαστικά είναι σαν να υπερασπίζεσαι την δημοσίευση.

    Κατα τ’άλλα, συμφωνώ απόλυτα με την Krot η οποία με κάλυψε σχεδόν σε όλα εκτός από ένα. Η παραβατικότητα, όποια μορφή κι αν έχει, δεν δικαιώνει αυτόματα την καταπάτηση της προσωπικότητας του παραβάτη ή την παραβίαση της προσωπικής του ζωής και η δημοσίευση των φωτογραφιών είναι αυτό ακριβώς. Επιπλέον η υπόθεση δεν έχει εκδικαστεί αλλά εκκρεμεί, γεγονός που σημαίνει ότι κανείς δεν έχει καταδικαστεί ακόμα άρα κανείς δεν είναι διαπιστωμένα παραβάτης. Πρέπει λοιπόν κάποιοι να σεβαστούν ότι η Τσέκου είναι υπόδικος ενώ ο Ζαχόπουλος δεν είναι καν αυτό ακόμα. Τις κατηγορίες τις συντάσει η δικαιοσύνη και τις αποφάσεις της παίρνουν οι δικαστές, όχι οι δημοσιογράφοι, ούτε οι bloggers.

    Φιλικά,
    Χάρης Χεϊζάνογλου

  7. @harisheiz
    Αγαπητέ φίλε Χάρη ,
    Όσο κι να σου μοιάζει αντιφατικό συμφωνώ μαζί σου.
    Σίγουρα δεν είναι δουλειά των δημοσιογράφων , των bloggers να αποδίδουν δικαιοσύνη.
    Και πριν ανεβάσω στο blog μου αυτές τις φωτογραφίες προβληματίσθηκα και φοβήθηκα ότι θα γίνω «κίτρινος».

    Αλλά αγαπητέ Χάρη ,
    Σε μια χώρα που η δικαιοσύνη έχει «θάψει» όλα τα μεγάλα θέματα (Σεισμός Ρικομέξ , Σάμινα , Χρηματιστήριο κτλ ) δεν νομίζει να είναι κανείς σίγουρος ότι αυτή η υπόθεση θα φτάσει μέχρι το τέλος.
    Αλλά ας πάρουμε τα γεγονότα που μέχρι τώρα είναι γνωστά (χωρίς να μπούμε σε σενάρια): Μια συμβασιούχος εκβιάζει ένα πολιτικό στέλεχος Υπουργείο για να προσληφθεί. Και το πολιτικό στέλεχος χρησιμοποιεί την εξουσία για να ικανοποιήσει τις ερωτικές του επιθυμίες. Αυτά τα γεγονότα νομίζω μέχρι τώρα δεν αμφισβητούνται.
    Και δες αυτά τα γεγονότα σε σχέση με ΟΛΟΥΣ τους άλλους αξιοπρεπής συμβασιούχους που χρόνια τώρα είναι σε ομηρία , σε πίεση και «πολιτικό» εκβιασμό. Και όμως αγωνίζονται με αξιοπρέπεια στο δρόμο και όχι στο κρεβάτι…
    Και αν η Εύη Τσέκου έκανε καταγγελίες για το στημένο διαγωνισμό το έκανε για να βολέψει τον εαυτό της. Αλήθεια ποιοι ήταν οι 142 που ήταν οι εκλεκτοί για να προσληφθούν? ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ!!!

    Και όλα αυτά τα γράφω για να καταλήξω σε κάτι απλό:
    Φίλε Χάρή δεν ΔΙΚΑΖΩ!
    ΑΛΛΑ ΕΚΔΙΚΟΥΜΑΙ τη λογική Ζαχόπουλου και Τσέκου.
    Διότι αν δεις τα βλέμματα των συμβασιούχων του Υπουργείο Πολιτισμού «χαίρονται» που επιτέλους κάτι πάει να γίνει…
    Και σε αυτή την περίπτωση το «ροζ» και το «κίτρινο» είναι η αυθόρμητη αντίδραση…. ακόμη κι αν παραβαίνω τις αρχές μου…

  8. Γρηγόρη, δεν πρέπει να ξεχνάς ότι η αρχική δημοσίευση των φωτογραφιών εξυπηρετούσε σκοπούς πολύ διαφορετικούς από τους δικούς σου (άσχετα με το τι ευαγγελίζεται ο καθένας στα μέσα που διαθέτει). Όσο κι αν θέλεις να το αποφύγεις, δύσκολα ξεφεύγεις από την εξυπηρέτηση και άλλων σκοπών…

    Και κάτι ακόμα: αν αληθεύουν κάποιες από τις (ομολογουμένως πολύ ροζ) φήμες για το dvd, μάλλον θα ήταν προτιμότερο για την κυβέρνηση να στραφεί η δημοσιότητα στα σχετικά ανώδυνα οικονομικά σκάνδαλα. Άλλωστε, όπως εύστοχα παρατήρησε η Кроткая, σε λίγο καιρό, οι αποχαρακτηρισμοί και οι οικονομικές ατασθαλίες θα ξεχαστούν. Τα ροζ σκάνδαλα κολλάνε κάπως περισσότερο στη μνήμη όμως…

  9. Οπότε οι «ηθικολόγοι-υποστηρικτές» …
    —————————————–
    Θα ήταν πολύ βολικό να μας κολλήσεις την ετικέτα του ηθικολόγου…Σωστά;
    Για πες μου σε τι ακριβώς βοήθησε την πληροφόρηση τν αναγνωστών η δημοσίευση από το ΘΕΜΑ και την ΑΥΡΙΑΝΗ (τι εκλεκτή παρέα!) και η αναδημοσίευση από τα blog σας της φωτογραφία του πεοθηλασμού;
    Έριξε περισσότερο φως στην υπόθεση;
    Αποκάλυψε καμιά άγνωστη πτυχή του ζητήματος;
    Ξεκαθάρισε τίποτε;

  10. Φίλε Γρηγόρη,

    Αν σε ενοχλεί η Ελληνική δικαιοσύνη τότε μπορείς να στραφείς εναντίον της κι εγώ θα είμαι μαζί σου γιατί κι εγώ την απεχθάνομαι, όμως αυτό νομίζω πως είναι κάτι ανεξάρτητο από την παρούσα υπόθεση γιατί όπως προείπα η παραβατικότητα δεν δικαιώνει αυτόματα την καταπάτηση της προσωπικότητας του παραβάτη. Αν νομίζεις ότι πράγματι παίρνεις εκδίκηση από τον Ζαχόπουλο με αυτόν τον τρόπο θα σου πω πολύ απλά ότι σε ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων αυτό είναι πιθανό να έχει αντίθετο αποτέλεσμα. Πολλοί bloggers που έβριζαν τον Ζαχόπουλο (όπως κι εγώ) τώρα σπεύδουν να τον υπερασπιστούν γιατί σε ανθρωπιστικό πλέον επίπεδο αυτός ο άνθρωπος, ότι κι αν έκανε, αδικείται και θα έλεγα το ίδιο ακόμα κι αν ήταν serial killer γιατί στις πολιτισμένες κοινωνίες η έννοια της «αδικίας» είναι κάτι σχεδόν αυθύπαρκτο και ανεξάρτητο από τον αδικημένο και από το πόσους αυτός έχει αδικήσει. Επιπλέον, σε μια δημοκρατία είναι πολύ τρομακτικό να μιλάμε για εκδίκηση, άλλωστε την μεγαλύτερη τιμωρία την επέβαλε ήδη ο ίδιος ο Ζαχόπουλος στον εαυτό του. Νομίζω είναι ζήτημα ανθρωπιάς και ατομικής αξιοπρέπιας να ασχοληθούμε με τις δομές του προβλήματος που θα τις βρούμε στις ουσιαστικές πτυχές της ιστορίας και όχι στην εικονογράφιση της. Αν θέλουμε να κρίνουμε κάτι είναι καλύτερο να κρίνουμε την κυβέρνηση, τους δημοσιογράφους και την δικαιοσύνη και να ελέγχουμε το έργο τους. Όλα τα άλλα είναι επικίνδυνα και αποπροσανατολιστικά…

  11. Τα «επιχειρήματα» που παραθέτεις είναι σαθρά. Η δημοσίευση φωτογραφιών ιδιωτικών στιγμών δύο ανθρώπων είναι επαίσχυντη πράξη και η σκοπιμότητά της προφανής.

  12. Κοίτα, καταρχήν δεν χρειάζεται να απολογείσαι, αφού αυτό που έκανες πιστεύεις ότι είναι σωστό.

    Κατά τ΄άλλα είσαι μεγάλος ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ:
    1. Δεν προκύπτει από πουθενά ότι ο Ζαχόπουλος χρησιμοποιούσε την εξουσία του για να κάνει σεξ. Και δεν προκύπτει να είχε σχέση με κάποια άλλη συμβασιούχο. Η Όλγα Τρέμη ρώτησε για αυτά τα δύο θέματα την Τσέκου, όπως είπε στην χτεσινή «Ανατροπή», κι εκείνη της είπε ότι δεν υφίστατο τέτοιο θέμα. Το «βοά» που βάζεις είναι ο φερετζές σου.

    2. Ακόμα κι αν ο Ζαχόπουλος παρενοχλούσε σεξουαλικά τις συμβασιούχες. Από πότε ο δημόσιος εξευτελισμός και η διαπόμπευση είναι η αρμόζουσα ποινή; Αυτές οι ποινές χρησιμοποιούνται σε τριτοκοσμικά, σε μεσαιωνικά και σε χομεϊνικά καθεστώτα.

    Αλλά προοδευτικός θα είσαι κι εσύ….

  13. ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΒΙΟ, ΓΕΝΙΚΑ.

    ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΤΥΠΟ, ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Η ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΜΕΣΑ Η ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.

    ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΣΟΥ ΤΡΟΦΗ ΣΕ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΦΩΤΟ, Ε ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΟ, ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟ ΧΟΜΤΡΟ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΙΟ ΛΙΠΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑΡΟΤΕΡΗ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΡΕΛΑ. ΚΟΙΝΩΣ, Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΗ.

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΡΟΖ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ, ΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ….

  14. το να καταγγελεις κατι που στο τελος το εκστερνιζεσαι και το αναδημοσιευεις ειναι εντελως γελειο ,οιφωτογραφιες ειναι καθαρα πρωσοπικες στιγμες δυο ενηλικων ανθρωπων ,το να κριτικαρουμαι το σωματοτυπο του ενος η την θεση του μεσα απο ενα ερωτικο παιγνιδι που ο καθενας το κανει για δικους του σκοπους ειναι το ιδιο γελειο,κανεις δεν θα ηθελε να ειναι στην θεση των πρωταγωνιστων και πολυ περισσοτερο σκεφτηται οτι αυτοι οι ανθρωποι εχουν οικογενειες και θα πρεπει να ζησουν μετα απο αυτο.

    Δεν με ενδιαφερει αν αυτη η αθλια εφημεριδα εβγαλε στην φορα φωτογραφιες στο πρωτοσελιδο με μονο στοχο τον εντυπωσιασμο και τα 500.000 φυλλα που τα κονομησε ,για μενα το φριχτο ειναι οτι 500.000 ανθρωποι αγορασαν αυτην την αθλια εφημεριδα .

    Μην προσπαθεις να το «σωσεις»μεσα απο ξεπλυμα φιλικων ποστ,τα λαθη ειναι για να τα αναγνωριζουμαι και να γινομασται καλυτεροι ,οσο για τον Ζαχοπουλο ειναι ντροπη και ξεφτιλα να χτυπανε εναν ανθρωπο που ειναι ακομα στην εντατικη

  15. χειρότερη η δικαιολογί σου κι από την δικαιολογία του Θέματος.
    ξέρουμε γιατί τις δημοσίευσες
    αυτό που πρέπει να γράψεις είανι το αντίτιμο
    το κέρδος ή την υπεραξία
    όλα τα άλλα είναι πίπες…

  16. 1. Από πότε ο οποιοσδήποτε πολίτης (δημοσιογράφος, blogger κλπ) αναλαμβάνει χρέη δικαστικής και εκτελεστικής εξουσίας αποφασίζοντας και εκτελώντας τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει τιμωρηθεί ο εκάστοτε πολίτης (στη συγκεκριμένη περίπτωση πολιτικός) που έσφαλε;

    2. Σε τί διαφέρει η δημοσίευση ντροπιαστικών για τον «παραβάτη» φωτογραφικών ντοκουμέντων από την τιμωρία με δημόσιο λιθοβολισμό που επιβάλλεται σε τριτοκοσμικές χώρες;
    Θα σου απαντήσω εγώ. Σε τίποτα.

  17. Παιδιά χαλαρώστε, μην μπαίνετε στην τακτική των καναλιών και των πολιτικών. Εδώ ο κόσμος καίγεται κι εμεις ασχολούμαστε αν πήδηξε ο Ζαχόπουλος και τι του έκανε η Τσέκου. Οι αλήτες που μας κουμαντάρουν τόσα χρόνια (πολιτικοί και ΜΜΕ) το ίδιο κάνουν και σε μας. Μας πηδάνε και λέμε ευχαριστώ. Όλα αυτά είναι λάσπη στα μάτια μας. Δείτε τι γίνεται στα λιμάνια,στο ασφαλιστικό και τόσα άλλα ακόμα. Ρίχνουνε στους μαλάκες (εμάς) το παραμύθι (Ζαχόπουλος-Τσέκου) κι αυτοί λυμαίνονται το κράτος. ΑΙΣΧΟΣ!!!

  18. ΑΜΑΝ ΓΡΗΓΟΡΗ! ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΑΓΡΙΑ.
    Κατ΄αρχήν διαφωνώ με τη δημοσίευση των φωτογραφιών απο τις δύο εφημερίδες.
    Οι λόγοι πολλοί (=κονόμα δηλαδή) και έχουν αναλυθεί και στις εφημερίδες και στα μπλογκς (συμπεριλαμβανομένου κι ετούτου).
    Δεν έχω καταλάβει όμως ακόμα τι είναι αυτό που ενόχλησε περισσότερο «το οτι δημοσιεύτηκαν ή το περιεχόμενο των φωτογραφιών;»
    Λυπάμαι που το λέω αλλά διακρίνω μια ηθικολογία που μου φαίνεται άκρως υποκριτική.
    Τα μπλογκς ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΝ τις φωτογραφιες, τις ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΝ.
    Δεν παίζω με τις λέξεις αλλά για σκεφτείτε το. Υπάρχει τεράστια διαφορά.
    Δεν θα επεκταθώ άλλο γιατί είναι μεγάλο το θέμα και ξεφεύγει απο τα όρια ενός σχολίου. Μόνο κάτι τελευταίο.
    Ναι είναι τριτοκοσμικός ο λιθοβολισμός και η διαπόμπευση.
    Εμείς που έχουμε τεράστιες τηλεθεάσεις σε εκπομπές όπως της Πάνια, Θέμου, Λαζόπουλου,Μικρούτσικου κλπ, κλπ, σε ποιόν κόσμο ανήκουμε για να δικαιούμαστε να κατηγορούμε τον «τρίτο;»
    Όταν τόσα χρόνια ανεχόμαστε τόσα και τόσα σκάνδαλα που ξεφτιλίζουνε και την τσέπη μας και τη νοημοσύνη μας και την αξιπρέπειά μας και την…ψήφο μας, σε ποιόν κόσμο ανήκουμε;

    Υ.Γ.καλή φάση να σχολιάζουμε τα χάλια μας μέσα στα μπλογκ!
    (δεν εξαιρώ τον εαυτό μου)
    Υ.Γ.2. Γρηγόρη καλά έκανες και τις αναδημοσίευσες.Διαφωνώ που την αιτιολόγησή σου την έκανες να μοιάζει με απολογία.

  19. αλέξανδρε ανδρουλάκη,

    αν βγάλω από το σχόλιό μου τη φράση «τριτοκοσμικές χώρες» θα γλιτώσω την αναφορά σε Πάνιες και Λαζόπουλους; Γιατί πιανόμαστε από λέξεις και χάνουμε τα νοήματα μέσα σε γενικεύσεις για το ελληνικό μπάχαλο (που συμφωνούμε πως υπάρχει); Εντάξει είμαστε ήδη τριτοκοσμικοί από πολλές απόψεις. Αυτό δικαιολογεί την κατάντια της δημοσιοποίησης των ιδιωτικών στιγμών;

  20. Κύριε Ανδρουλάκη θα σας παρακαλούσα να επεκταθείτε και να μας πείτε που βλέπετε την ηθικολογία και σε ποιό σημείο εμείς που καταγγέλουμε την δημοσίευση (και όχι την αναδημοσίευση, τουλάχιστον όχι εγώ) έχουμε άδικο. Η επιχειρηματολόγηση δεν είναι ηθικολογία και αυτά που έχουν λεχθεί κατά της δημοσίευσης στηρίζονται με επιχειρήματα. Αντίθετα από την πλευρά σας δεν βλέπω ένα σαφές επιχείρημα και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο είστε υπέρ της δημοσίευσης. Το μόνο που βλέπω είναι ένα νέφος αορίστων κατηγοριών προς πάντες, τυπικό του Έλληνα, και η ατάκα, μάλιστα σε πρώτο πληθυντικό, ότι είμαστε τριτοκοσμικοί. Εγώ τουλάχιστον αρνούμαι τον χαρακτηρισμό και δεν ανήκω στο πρώτο πληθυντικό που αυθαίρετα χρησιμοποιείτε. Το «είμαστε τριτικοσμικοί» δεν είναι επιχείρημα γιατί δεν είμαστε όλοι, ίσως είναι τριτοκοσμικοί όσοι το χρησιμοποιούν ως επιχείρημα… Σκεφθείτε το και ίσως αναθεωρήσετε τις απόψεις σας περί δημοσίευσης. Σας το έυχομαι γιατί το οφθαλμός αντί οφθαλμού εκτός από αντιχριστιανικό είναι και απάνθρωπο!

  21. Θεέ μου, τι στρεψοδικία… Τώρα ανακαλύψαμε την διαφορά δημοσίευσης και αναδημοσίευσης για να κρύψουμε τον βόθρο μέσα στον οποίο κολυμπούμε.
    Λυπάμαι το σάλιο μου πια…

    Φεύγω.

  22. α) Κι εγώ είπα πως διαφωνώ με τη δημοσίευση.Δεν πρόκειται περι στρεψοδικίας η θέση μου πως διαφέρει απο την αναδημοσίευση.Όταν κάτι δημοσιευτεί μιλάμε για ένα τετελεσμένο γεγονός και το κρίνουμε.Απο κει και πέρα ζούμε σ΄έναν κόσμο που κατακλύζεται απο παραστάσεις τις οποίες – ως κοινωνικά όντα – τις αναπαράγουμε συνεχώς.
    β)Το «τριτοκοσμικός» μπορεί να ειπωθηκε σ΄αυτά τα σχόλια αλλά είναι ένας χαρακτηρισμός που ακούγεται συχνά σε παρόμοιες περιστάσεις.Το τραγελαφικό είναι πως ακούγεται πολύ απο τους δημοσιογράφους.Όταν λέω «εμείς» μιλάω για την εικόνα της χώρας μας στην οποία – ως στατιστικές μονάδες τουλαχιστον – ανήκουμε κι εμείς.Δεν μιλάω για ξεχωριστά πρόσωπα.
    και
    γ)Κανένας κάτοικος των χωρων που λέμε τριτοκοσμικές δεν νοιώθει έτσι.Μπορεί να νοιώθει πίκρα, πόνο, ξεριζωμό, αδικία κλπ, κλπ, αλλά τριτοκοσμικός δεν νοιώθει.

    Δεν θα’ θελα να πω περισσότερα γιατί νοιώθω πώς έχω ήδη καταχραστεί τη φιλοξενία
    του Γρηγόρη και δεν ξέρω αν είναι σωστό να ανοίγει διάλογος μεταξύ σχολιαστών στο μπλογκ κάποιου άλλου.

  23. Κύριε Ανδρουλάκη,

    α)Συμφωνώ απόλυτα για την διαφορά δημοσίευσης και αναδημοσίευσης με την μόνη διαφορά ότι η αναδημοσίευση εκφέρει και αυτή ένα μήνυμα και στην προκειμένη περίπτωση φαίνεται να επικυρώνει την δημοσίευση.

    β)Το «εμείς» είναι μια λέξη με την οποία διαφωνώ όταν υπονοεί μια συλλογικότητα η οποία ενέχει θέση που υπερισχύει της ατομικότητας. Το εμείς υπάρχει στην συνείδηση μου με έναν τρόπο που επιτρέπει στο ατομικό να είναι αυτοαναφορικό και να μην ετεροπροσδιορίζεται από μια συλλογική συνειδηση ή μια κοινωνική κατασκευή. Ακριβώς γι’αυτό τον λόγο θεωρώ ότι μέσα σε μια δημοκρατία ο άνθρωπος είναι πρωτίστως άνθρωπος και δευτερευόντως μέλλος μιας κοινωνικής ομάδας. Έτσι θίγομαι πρώτα ως άνθρωπος γιατί θίγεται ένας άλλος άνθρωπος με την δημοσίευση και μετά ως οτιδήποτε άλλο (Έλληνας, ψηφοφόρος, φορολογούμενος κλπ).

    Ευχαριστώ που με την απάντηση σας μου δώσατε την ευκαιρία να διευκρινήσω.

  24. Παράθεμα: Όποιος μπορεί να το κάνει αυτό σε ανθρώπους « εντός εκτός εναλλάξ

  25. Το να αναδημοσιεύεις φωτογραφίες που σύμφωνα με τον νόμο καταστρατηγούν τα προσωπικά δεδομένα, σημαίνει πολλά πράγματα .
    1. Συναινείς με το έντυπο και εάν λειτουργούσε και τίποτα σ’αυτόν τον τόπο, τώρα θα έτρεχες και συ στον εισαγγελέα γιοα πλημελημάτικού χαρακτήρα αδίκημα. Και όσο καιάν προσπαθούσες με ηλίθιες δικαιολογίες να δικαιολογήσεις την πράξη σου, ο νόμος θα σε έστελνε κανονικά στο διάολο.

    2. Συμφωνείς με το έντυπο ατην καταπάτηση της ιδιωτικότητας, κάτι που θεωρώ απαράδεκτο.

    3. Έχεις προσωπικό όφελος, γιατί αυξήθηκε στο κατακόρυφο η επισκεψιμότητα της σελίδας σου, και μπορείς να χτυπήσεις διαφημισούλες κλπ κλπ κλπ….οπότε στην περίπτωση αυτή και αφού κανείς δεν σε κυνήγησε καλά έκανες.

    –> Επίσης, διάβασα πολλά εδώ μέσα για την εξουσία του Ζαχόπουλου, για το ότι δεν πήγαν οι γκόμενες με το ζόρι μαζί του κλπ κπ. Αυτό που θα πω είναι το εξής: Πρόκειται για ενήλικους, και άς αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες των πράξεών τους. Το τι έκανε στο κρεβάτι του ο κάθε Ζαχόπουλος με αφήνει παγερά αδιάφορο. Το ότι κεράτωνε την γυναίκα του, να είστε σίγουροι ο τι πρώτη η γυναίκα του το ήξερε.

    Σε μία μόνο περίπτωση είμαι υπέρ του να ασχολιούμαστε με τα γαμησιάτικα. Όταν πρόκεται για πολιτική εξαπάτηση. Καιθα το εξηγήσω:
    Εάν προεκλόγικά, ο κύριος Χ παρουσιάζεται στις συγκεντρώσεις του και στα φυλλάδιά του, με την γυναικούλα του και τα παιδιά του, και πλασάρει τοστυλάκι πατρίς-θρησκεία-οικογένια, τότε πουλάει αυτό το μοντέλο, και παίρνει ψήφους επειδή είναι καλός οικογενειάρχης κλπ. Εάν κάποια στιγμλή ο τύπος αυτός, αποκαλθφθεί ότι έχει εξωσυζυγικές σχέσεις, γκόμενες, γκόμενους κλπκλπ, είμαι υπέρ της δημόσιας πολιτικής του έκθεσης και διαπόμπευσης, γιατί εξαπάτησε τους ψηφοφόρους του, και πρέπει αυτοί να λάβουν γνώση για να τον στείλουν σπίτι του στις επόμενες εκλογες.

    Τώρα το τι θα γίνει με την ιστορία, είναι σαφές ότι εδώ πρόκειται για παιχνίδια δισεκατομμυρίων, κατά συνεπεια πολλά κουκουλώνουν τα δισεκατομμύρια!!!!!!!

  26. Το ζήτημα για μένα προσωπικά δεν σταματάει στον εξευτελισμό της πολιτικής, στην υπέρβαση εξουσίας απο κρατούντες, και την σαπίλα του όλου συστήματος.

    ..Βλέπω μια χώρα 10 εκ. Μογγόλων, που τα μισά, παρακολουθούν τα άλλα μισά Μογγολάκια εν αλλάξ.
    ..Βλέπω επίσης κάθε γυναίκα να κουβαλάει στην τσάντα της κάμερες να παρακολουθήσουν κάθε γκόμενο που θα του κάτσει.
    Όλοι τρέχουν να λιθοβολήσουν τον γκόμενο, κανένας δεν γύρισε να πεί πως και εκείνη έχει ευθύνες.
    ..Στην Ελλάδα πόρνη ονομάζουμε κάθε γυναίκα που την πηδάμε όλοι.
    Τσούλα, εκείνη που πηδάνε όλοι εκτός εμάς.
    Τέτοιοι είμαστε…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: