Βίντεο ντοκουμέντο με το Β. Πολύδωρα

Ειλικρινά σας παρακαλώ όποιος καταλάβει το νόημα  της ομιλίας του κου Πολύδωρα στην Βουλή ας μας εξηγήσει.

Δεν αστειεύομαι! Άνοιξα όλα τα λεξικά αλλά και πάλι νόημα δεν έβγαλα!!!

28 thoughts on “Βίντεο ντοκουμέντο με το Β. Πολύδωρα

  1. Φίλε κατάλαβα το νόημα!!!! Βρίσκεται στην εξής ερώτηση

    – Τι ήταν πρώτο ? Η κοτούλα ή το αβγό ?

  2. Μα αν δεν χρειάζεται αυτός ο άνθρωπος ψυχιατρική φροντίδα τότε ποιός χρειάζεται; Και είναι και επικίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια

  3. Προτείνεις να τον κλείσουμε σε ψυχιατρείο; Τι σου έκαναν οι κακόμοιροι οι τρελλοί; Μια χαρά άνθρωποι είναι.

  4. And the oscar goes toooooo……
    Viron Polydoraaaaaaas…
    Καλά ο τύπος είναι ψυχοπαθής.Την είδατε τη γυαλάδα στο μάτι???
    Απίθανος!!!

  5. Αναφέρεται στο θέμα του δρόμου Τριπόλεως Καλαμάτας .
    Ο δρόμος καταστράφηκε από κάποιες κομμένες από τον δρόμο «Γράνες», αλλά και από έλλειψη μελετών για την κινητικότητα του εδάφους, το φυσικό δίκτυο απορροής και τις τεκτονικές κινήσεις που είναι έντονες στην περιοχή της Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου.
    Ο όρος Γράνα είναι ντοπιολαλιά της περιοχής αυτής, και εγώ Καλαματιανός (γαρ) έχω τα χτήματα μου στην τοποθεσία Γράννα έξω από τον Δήμο Μεσσήνης γνωστότερο τοπικά ως «νησί». Μια από τις πολλές γράνες τις περιοχής που είναι πρώην βαλτός ποτίζει τα χτήματα μου.
    Γράνα δεν είναι το ρέμα, καθώς έχει συνεχεία νερό, αλλά όχι τόσο πολύ ώστε να χαρακτηριστεί ποτάμι.
    Μοιάζει περισσότερο με φυσικό αρδευτικό κανάλι.

    «Συβαρίτες πολιτικοί της μαλθακότητας και της τρυφηλότητας και τον σχεδιασμάτων».
    Αναφέρεται προφανώς σε συμ Βαρος με κατάληξη ιτες . Μια καινούργια λέξη από αυτές που συνηθίζει ο Πολύδωρας και που δείχνει ότι αντιλαμβάνεται την Ελληνική γλώσσα και την χρησιμοποιεί εκεί που εμείς -και εγώ μαζί- θα βρίσκαμε μια αγγλική για να εκφραστούμε.
    Συβαρίτες πολιτικοί: οι πολιτικοί που φέρουν το ίδιο βάρος. Έχει αναφερθεί και πρόσφατα στο θέμα με τον ορό «αγγαρεία κάνω».

    Τρυφηλότητα: λεξικό Μπαμπινιώτη, σελ. 1824, λήμμα τρυφηλός, κέντρο λεξολογίας Αθηνα 1998
    Τρυφηλός-η-ο: Αυτός που αγαπά την τρυφή (βλέπε λημ: τρυφή), τον μαλθακό και ηδυπαθή βίο, αναζητεί τις απολαύσεις, και τις σαρκικές ηδονές, φιλήδονος, αυτός που είναι γεμάτος ανέσεις, ΣΥΝ: τρυφηλότητα.
    Προφανώς ο Πολύδωρας εδώ κάνει αυτοκριτική και κριτική του πολιτικού συστήματος και των πολιτικών.

    Σχεδιάσματα, Εδώ αναφέρεται στα σχέδια επί χαρτού των πολιτικών που αγνοούν την πραγματικότητα και τα ανάφερε περιπαικτικά ως Σχεδιάσματα. Επί του όρου βλέπε λεξικό Μπαμπινιώτη σελ 1744 λήμμα : σχεδίασμα.

    Τσακώνα: τοπονυμιο στα όρια των νομών Τρίπολης Μεσσηνίας εκεί που έγινε η ζημία στον δρόμο. Ο συμπαθέστατος Κ Τσακωνας δείχνει την ασχετοσύνη των εμπνευστών του βίντεο.

    Συν-blogers, ο όρος είναι δικός μου… ξεκίνησε πριν από καιρό μια προσπάθεια να φαγωθεί ο Β. Πωλύδωρας μέσα από την γελοιοποίηση του ατόμου του.
    Στην προσπάθεια αυτή μου ζητήθηκε να συμμετάσχω μέσω του banner με τίτλο «το πρόσωπο της απαξίωσης των ελλήνων πολιτών».
    Αν και αριστερός διαφώνησα για λόγους αρχής, βασίζοντας την διαφωνία μου στο γεγονός ότι η ορθή και αποδεκτή πολιτική συμπεριφορά και κρητική δεν πρέπει να έχει να κάνει με πρόσωπα και πολύ περισσότερο να αφορά χτυπήματα κάτω από την ζώνη.

    Η όποια διαφωνία πρέπει να έχει να κάνει με τις ιδέες ή την δημόσια παρουσία κάποιου, και τα λάθη ή παραλήψεις που αυτός κάνει όταν είναι σε θέση εύθηνης.
    Έτσι χωρίς να συμμετέχω στην εκστρατεία δημοσίευσα στο blog μόλις πριν λίγες μέρες το άρθρο Παραιτηθείτε κύριε Πολύδωρα αποτύχατε. Άρθρο σχετικό με τα τελευταία δρώμενο ρατσιστικής βίας στην Αστυνομία.

    Θα ήταν πολύ εύκολο να αρχίσουμε να βγάζουμε ο ένας το μάτι και το όνομα κάποιου άλλου. Θα καταλήγαμε όμως στο τέλος όλοι τυφλοί και όλοι Σούργελα (μην ψάχνεται τον ορό στα λεξικά άλλα φανταστείτε τι μπορεί να σημαίνει).

    Με αυτό το ποστ και το video αποδεικνύεται πόσο δίκιο είχα τότε και πόσο άσχετοι είναι μερικοί.

    Τα blog κυριοι και ο Δημόσιος διάλογος που στήνεται μέσα από αυτά, για διάφορα θέματα, δεν θα πρέπει να συμμετέχουν σε κατινιές τέτοιου είδους .
    Η συμπαθέστατη κατά τα αλλά κυρα Κατίνα αγνοώντας τις περισσότερες φορές τα γεγονότα ασχολείται με τα φαινόμενο και όταν αυτό γίνεται δημόσια, εκτίθεται και χαρακτηρίζεται. Το μελλον της blogoσφαιρας ειναι (και) στα χερια σας.

    • Σωστά αυτά που λες, έχω να πω και άλλα..
      Η Σύβαρις στην αρχαιότητα ήταν μια πλούσια πόλη κράτος με πολλές αποικίες που χαρακτηριζόταν από προκλητική ζωή, όργια και φαγοπότι. Ο Κρότωνας ήταν μια αποικία στην Καλαβρία όπου το 570 πΧ νίκησε σε μάχη τους Συβαρίτες.

      Η εργάτες του πεδίου είναι μάλλον απόδοση του αγγλικού όρου «field workers» εργάτες – συντηρητές εθνικών δρόμων οι οποίοι κινούνται κατα μήκος του δρόμου επιθεωρούν αναφέρουν και επισκευάζουν σε συνεχή βάση το δρόμο.

      Αυτά

  6. @papaioannou
    το θέμα αν κατάλαβες δεν είναι οι «λεξιλογικές αναζητήσεις» του Βύρωνα.
    Το θέμα είναι ο τρόπος που επέλεξε να απαντήσει στη Βουλή σε ένα τόσο σοβαρό θέμα
    Όλο αυτό το «λεξιλογικό αγρόκτημα» φανερώνει την απουσία πολιτικής απάντησης από τον Υπουργό.
    Αυτό σχολιάζει το βίντεο με δεικτικό τρόπο.
    Όσο για την κυρία Κατίνα … νομίζω αξίζει περισσότερο σεβασμό από το Βύρωνα….

  7. Ο Πολύδωρας πίνει (και δε μας δίνει, ευτυχώς) Θανάση Γεωργιάδη:

    «Οι Συβαρίτες επέδειξαν την τρυφηλότητα και την τάση προς τη χλιδή των ομοεθνών τους Ιώνων (της Μικράς Ασίας), αλλά τους διέκρινε και μια ιδιαίτερη αλαζονεία – μετρούσαν μόνο εκείνοι και κανείς άλλος.»

    Λέει και για τον Κρότωνα παρακάτω, α βέβαια, είναι γνωστή ιστορία. Χάρη στο μεγάλο αυτό άνδρα, γέννημα-θρέμα της πολύπαθης τούτης Γής, η αντίστοιχη ιστορία που χαρακτηρίζει την εποχή μας είναι η «Εθνική Οδός Τρίπολη-Καλαμάτα».

  8. Αυτά που λέει βγάζουν νόημα. Απλώς, νομίζω ότι σκέφτεται στα λατινικά κ μεταφράζει λέξη-λέξη στα ελληνικά. Κάτι σαν τον Γιωργάκη.

  9. Παράθεμα: Top Posts « WordPress.com

  10. Και όλα αυτά πριν πιάσουν οι ζέστες. Παπαδόπουλος, Μουσολίνι, Πατακός και Ψωμιάδης σε ένα (αχτύπητα). Άιντε γλέντια! Να φυλαγόμαστε.

  11. Ευτυχώς που δεν είναι Υπουργός Παιδείας…. Θα είχαμε 16 ώρες Αρχαία Ελληνικά, 10 ώρες Φιλοσοφίας, 5 ώρες Ρητορική και 3 Ποίηση!

  12. Ευτυχώς δεν είναι Υπουργός Εξωτερικών η Εθνικής Άμυνας αν και η ΝΔ από ότι είδα στο site του Πολύδωρα των είχε χρήσει υφυπουργό εξωτερικών, μάλλον για τις καλές διπλωματικές του ικανότητες και τις καλές δημόσιες σχέσεις που εφαρμόζει. Αν ήταν στο χέρι του θα κυρήτε τον πόλεμο σε όλους τους αλλόθρησκους του πλανήτη (σσ Ελλάδα Θρησκεία Ορθοδοξία και άλλα τέτοια). Αν και απόδειξη του ακροδεξιού φασιστικού πνεύματος που τον διακατέχει έρχεται μέσα στο site του. Μάλλον είναι ο μόνος πολιτικός που δεν δέχετε email και δεν έχει τρόπο επικοινωνίας μαζί του. Αι στο διάολα Πολύδωρα, αν και η κόλαση δεν σου αρμοζει, σιγά μην σε ανεχτούν εκεί μέσα.

  13. Ειλικρινώς η δομή του λόγου μου έφερε εις την μνήμη προ 40ετιας διακριθέντα δια τα Ελληνικά του Συνταγματάρχην, υπουργόν κλπ εκ της ομόρου Αχαΐας. Ποίος ήτο

  14. @papaioannoy

    ok re file, an xreiastoume na kanoume oloklhrh meleth gia na apokryptografisoume 1:30 lepta omilias. ka8ws kai mia selida anafora gia na ta ekshghsoume stoys ypoloipous. tote apla kati den paei kala.

    kai aytos pou den kserei se poion apey8ynetai (pi8anwn ston eayto toy) alla kai esy pou ekatses kai ekanes ooolh aythn thn douleia.

    Politikos einai, as katalabei se poios apey8ynetai epitelous, mporei na paramila oso 8elei, otan einai monos, otan to kaneis se kosmo, kai eidika sthn boulh, tote xrhzei boh8eias…

  15. «Χαρακτηριστικό της μαλθακότητάς των Συβαριτών είναι και το παρακάτω ανέκδοτο: Ένας Συβαρίτης ρώτησε φίλο του, πώς τα πέρασε την νύχτα και εκείνος απάντησε: Δεν έκλεισα μάτι, γιατί ένα από τα ροδόφυλλα, με τα οποία ο δούλος μου είχε στρώσει το κρεβάτι μου, ήταν διπλωμένο στα δύο και έκοβε! Η Σύβαρης κατεστράφη το 510 π.Χ. από τους κατοίκους της αντίζηλης πόλης των Κροτωνιατών. Αν κανείς σκεφτεί την κατάσταση εκείνης της εποχής είναι απίστευτο, αλλά αληθινό: 0ι γυναίκες της Σύβαρης επέλεγαν μόνες τον άνδρα τους και μπορούσαν χωρίς την συγκατάθεση των κηδεμόνων να παντρευτούν. Μπορούσαν ακόμα να ζουν μαζί με έναν άνδρα χωρίς στεφάνι, χωρίς να αποστερηθούν την υπόληψη. Αυτή η απολαυστική και ελεύθερη ζωή ίσως να ήταν η αιτία του φθόνου των γειτόνων; 0 φιλόσοφος Πυθαγόρας από τον Κρότωνα έχει αποκαλέσει του Συβαρίτες ως ένοχους, γιατί αυτοί « απολάμβαναν τη ζωή, χωρίς να κάνουν πολλές σκέψεις».

    Η αντιμαχόμενη ελληνική αποικία του Κρότωνα βρήκε την ευκαιρία το 510 π.Χ. από μία πολιτική ταραχή στη Σύβαρη για να διακόψει την κυριαρχία αυτής. Κάτω από την καθοδήγηση του γνωστού ΄Ελληνα αθλητή Μίλων από τον Κρότωνα και οπαδούς του Πυθαγόρα και κάτω από την συμμετοχή 500 αριστοκρατών από τη Σύβαρη νικήθηκε η πόλη και οι επιζήσαντες τράπηκαν σε φυγή. »

    http://www.asxetos.gr/article.aspx?i=545

    Φιλε Παπαιωανου ισως επρεπε να ψαξεις πιο βαθια…

    Οσο για τους συμπαθεις δημιουργους του βιντεο ειχαν σκοπο να προκαλεσουν το γελιο με τον Τσακωνα και σε μενα το καταφεραν.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: