Κόκκινο

Ταξιδεύω…Νοητικά με το βλέμμα στο σκοτάδι της νύχτας και στα φώτα της πόλης. Χωρίς αντίφαση.
Στο δρόμο… Της ζωής μου.
Εκεί που βρίσκω τα κέρματα.
Τα μαζεύω.
Ένα προς ένα.
Τα βάζω στις τσέπες μου. Και η πορεία , ο δρόμος συνεχίζεται.
Η τσέπη μου βαραίνει.
Σκορπίζω τα κέρματα. Όχι επειδή ξέρω ότι δεν θα πάρω τίποτα μαζί μου. Τα σκορπίζω επειδή δεν μου χρειάζονται τώρα πια…
Νέα κέρματα…
Στις ώρες της πορείας μας….
Στο δρόμο… όλα είναι δρόμος , η σοφή κουβέντα.
Θα ζήσουμε … αν το καταλάβουμε….
Όταν η νύχτα θα έχει λίγα φώτα…
Χωρίς σκοτεινιές όμως τα χρόνια μένουν άδεια…

_red.jpg__________________________

Θα περάσει η νύχτα… και αυτή η νύχτα….
Ανοιχτή η νύχτα… ανοιχτή η πόρτα , ανοιχτά παράθυρα.
Με το βλέμμα στη θάλασσα …Στο μαύρο της θάλασσας της νύχτας.
Χωρίς καταιγίδα… παρόλα τις προβλέψεις της ΕΜΥ
Υπερασπιστής ενός παιδιού. Χρόνια κάνει ζημιά…. ζημιές… αλλά τελικά όταν τη γλιτώνει ξέρω ότι υπάρχει ελπίδα … όπως έλεγε ο Παύλος.
Τα υπόλοιπα είναι ένα δάκρυ που απλά λες …. κάτι μπήκε στο μάτι… και ασφαλώς δεν είναι πνιγμός σκέψεων….
Πινόκιο….!!!

_imageqqm.jpg________________________

Αφύλαχτη σκοπιά. Εισβολή του εχθρού. Ε, και …?
Γεύση ζωής.
Την ελευθερία , τη σκλαβιά. Μαζί. Χορός. Συνδύασε… Μαζί.
Λάθος της ζωής και το χρώμα να είναι επιτέλους κόκκινο και όχι μπλε.
Έρωτας και θάνατος μαζί.
Το «πως» και το «γιατί».
Τέλος και αρχή.
Σκόρπια και μαζί.
Σκόρπια σκέτο… χωρίς το «με» σκόρπισε…

__g_red.jpg_____________
Κλωστές τυλιγμένες οι σκέψεις στο μυαλό. Για όλα και για το τίποτα.
Το τίποτα που είναι τα πάντα. Στο καθρέπτισα της στιγμής… αλήθειες του χθες και επιλογές.
Πάρε το πινέλο και ζωγράφισε τα νερά της σκέψης σου σαν τα νερά των χρωμάτων. Θα περιμένω μέχρι να δω το ροζ της αυγής… ως χρώμα… ως καλημέρα…
Ξεχασμένη ζωή, στον ορίζοντα… που ορίζεις(?) … με ερωτηματικό πρόσεξε το…
Και οι κλωστές παραμένουν κουβάρι… ε, δε χάθηκε ο κόσμος. Με ένα κουβάρι παίζεις και μπάλα…
Βλέπεις χρήσιμο και το κουβάρι.

__________

bluered.jpg

_________________

Το κόκκινο καλύπτει τα μάτια μου,
η ζάλη του αλλάζει τη μορφή μου.
Ψάχνω για έναν ήχο…
το νόημα… ποιος το κρατά?
Θέλω να ορίζω το ξημέρωμα!
Θέλω να φέρνω εγώ τη νύχτα!
Μα όλα θολά…
Θολά…κι αδύναμα…και τελειωμένα…
χόρευε, χόρευε στον ήλιο,
χόρευε ταγκό….μονάχος,
μοναχός στο μέσον της πλατείας,
πλανόδιων μουσικών παράφωνα βιολιά
τι σημασία έχει?
το πρόσωπο που γυαλίζει, το κορμί που λικνίζεται,
κρατά αγκαλιά μια ντάμα αόρατη
κοίτα, γελούν οι λιγοστοί περαστικοί,
τρελός? Αλλοπαρμένος μήπως?
μα αυτός συνεχίζει το ταξίδι τού ενός,
χαμένος στη μουσική…η μουσική, η τρέλα…
και θυμήθηκα τα τελευταία λόγια της φίλης…
να μη γυρίσεις δίχως ταγκό να χορέψεις!
Να λοιπόν! Θ αδράξω τη στιγμή! Ανατροπή!
αγκαλιά που ανοίγει, με κρατά…απαλά,
Ω, γυρνάμε δυνατά, ο κόσμος γυρνά!
χορός κόντρα στο χορό της λογικής!
μα μόλις πάψει η μουσική…κενό
κενό στα χέρια, που πήγε αναρωτιέμαι?
κι αυτός… πως έχει τη ντάμα αγκαλιά, τι πλάνη,
νομίζει πως μοιράζονται τις νότες…προδοσία!
κοίτα στην αγκαλιά σου, λέω, κενό θα βρεις,
αλήθεια…κανείς ποτέ κανέναν δε κρατά, νομίζει πως..
κενό… μονάχοι χορευτές στο χορό της κάθε ώρας
ζούμε, πηγαίνουμε,…. που? προς το τέλος!
χορεύουμε τα ταγκό μας όλα τα άναστρα βράδια …
έτσι και στο τέλος.. μοναχοί…
 
 

_bm.jpg________________

Λόγια φοράω και αυτό το βράδυ.Πράγματα.Δικά μου (?)Πάλι ερωτηματικό…Λιμάνι. Σαν δεσμός με το  κύμα. Τις αλμύρες να μη μου στερήσεις και να μη μου βουλιάξεις τα καράβια μου.Προτιμώ να καίω τα καράβια μου. Καλύτερα το κόκκινο από το μαύρο.Καλύτερα … στο κόκκινο. Στο κόκκινο της σκέψης και του αίματος.Δεσμοί αίματος , δεσμοί λιμανιού. Στο λιμάνι των σκέψεων…

Σχολιάστε

