Μέρα Μαγιού μου μίσεψες

Το blog αυτό το μήνα ακούει «Μέρα Μαγιού μου μίσεψες».

Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης

Ποίηση: Γιάννης Ρίτσος

Ερμηνεία: Γρηγόρης Μπιθικώτσης

Όποιος θέλει το κατεβάζει από το παρακάτω link (μέγεθος 3,08 MB – αρχείο .mp3 – διάρκεια 03:21) δεξί κλικ στο link και “αποθήκευση προορισμού ως”

Μέρα Μαγιού μου μίσεψες.mp3

Μέρα Μαγιού μου μίσεψες
μέρα Μαγιού σε χάνω
άνοιξη γιε που αγάπαγες
κι ανέβαινες απάνω

Στο λιακωτό και κοίταζες
και δίχως να χορταίνεις
άρμεγες με τα μάτια σου
το φως της οικουμένης

Και μου ιστορούσες με φωνή
γλυκιά ζεστή κι αντρίκεια
τόσα όσα μήτε του γιαλού
δεν φτάνουν τα χαλίκια

Και μου ‘λεγες πως όλ’ αυτά
τα ωραία θα είν’ δικά μας
και τώρα εσβήστης κι έσβησε
το φέγγος κι η φωτιά μας

( χαρισμένο σε όσους έχουν «αρμέξει με τα μάτια τους το φως της οικουμένης» )

One thought on “Μέρα Μαγιού μου μίσεψες

Σχολιάστε

