Να γιατί βυθίστηκε το Sea Diamond στη Σαντορίνη

Ειδικοί και μη ειδικοί αναρωτιούνται γιατί βυθίστηκε το πλοίο στη Σαντορίνη, το κρουαζιερόπλοιο Sea Diamond.
Κανείς μέχρι τώρα δεν είπε την εκδοχή που κατά πάσα πιθανότητα θα αποκαλύψει το «μαύρο κουτί».
Στη διάρκεια του ταξιδιού στο πλοίο γίνονταν παράνομες εργασίες ( από συνεργείο «μαύρης εργασίας» ) για να δημιουργηθεί γυμναστήριο στο μπροστινό τμήμα του πλοίου.

Το συνεργείο κατά πάσα πιθανότητα είχε κόψει τα ηλεκτρικά κυκλώματα από τα πλευρικά προπελάκια (που βοηθούν το πλοίο να κάνει ελιγμούς).

 Η διακοπή των κυκλωμάτων ήταν εν αγνοία του καπετάνιου με αποτέλεσμα ο καπετάνιος να έχει την αίσθηση ότι μπορεί να κάνει τους ελιγμούς ακριβείας που απαιτούνται για να περάσει από το ηφαίστειο της Σαντορίνης.


Εκεί ακριβώς ήταν το λάθος του καπετάνιου: η άγνοιά του ότι τα πλευρικά προπελάκια δεν λειτουργούσαν.
Η εταιρεία ασφαλώς έχει συμφέρον να καταγραφεί το ναυάγιο ως ανθρώπινο λάθος του καπετάνιου για να πάρει αποζημίωση από την ασφαλιστική εταιρεία διαφορετικά αν αποδειχτεί ότι λόγω επισκευών-γκάφας δεν λειτουργούσαν τα προπελάκια δε θα πάρει τίποτα.
Η παραπάνω εκδοχή προέρχεται από αξιόπιστη πηγή.

Advertisements

8 thoughts on “Να γιατί βυθίστηκε το Sea Diamond στη Σαντορίνη

  1. Πολύ σοβαρή και πολύ πιθανή η εκδοχή που καταγράφεις. Καλά που γίνονται τα ναυάγια και ξυπνούν οι υπουργοί και οι δημοσιογράφοι.

  2. Ενδιαφέρουσα άποψη.Ακούστηκε στις ειδήσεις ?Κρίμα στον καπετάνιο και στα 2 άτομα που πέθαναν.Τελικά αυτά τα μαύρα τα συνεργεία είναι που σκοτώνουν κοσμάκη τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα…βέβαια πίσω τους βρίσκονται οι μεγάλοι ετούτου του κόσμου που τρώνε με χρυσά κουτάλια…τι τα θέλουν…είναι πιο νόστιμο αυτό που τρώνε…?

  3. Κανείς μέχρι τώρα δεν είπε την εκδοχή που κατά πάσα πιθανότητα θα αποκαλύψει το «μαύρο κουτί».

    Είχαν αναφερθεί σε αυτή την εκδοχή στο MEGA, αλλά προτίμησαν να κυνηγήσουν την πλευρά της «μαύρης» εργασίας.

  4. @adamo
    ναι η εκδοχή της «μαύρης εργασίας» ακούστηκε αλλά κανείς μέχρι τώρα δεν αναφέρει τις «επιπτωσεις της μαύρης εργασίας» στο πλοίο.
    Υπομονή μερικούς μήνες (ίσως) και (ίσως) βγει η παραπάνω εκδοχή ως στοιχείο από το «μαύρο κουτί»

  5. με τα προπελλάκια, εννοείς το Bowthruster?
    Το βρίσκω λιγάκι απίθανο, γιατί όταν ξεκινάς ένα ταξείδι, δοκιμάζεις όλα τα βασικά όργανα. Εκτός αν η κοπή των καλωδίων έγινε καθ οδόν. Αλλά και σ αυτή τη περίπτωση, η σφάλεια έχει υποχρέωση να πληρώσει αποζημείωση. Ο καπετάνιος έπρεπε να προσαράξει το πλοίο, ότι και αν του έλεγε το γραφείο!! όχι να το βουλιάξει. Η ευθύνη είναι όλη δική του και του Υπουργείου που απέδειξε την πλήρη ανευθυνότητά του, όταν ζήτησε μεσα στη μέση της κρίσης να συλλάβει τον καπετάνιο.

  6. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ Κ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΔΩ Κ ΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΜΕΓΕΛΟ ΨΑΡΙ ΤΡΩΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΜΑΘΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΜΑ Κ ΚΕΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ Κ ΣΤΑΝΤΑΡ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΑ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: