Χρόνια Πολλά!

Αν και δεν τα πάω καλά με τις προσωπικές εορτές (ονομαστική και γενέθλια) δεν μπορώ να αποφύγω τον πειρασμό και να γράψω ένα post  για τη σημερινή ημέρα.

Πειρασμός που τα τελευταία χρόνια έγινε διπλός. Βλέπεις η πιθανότητα η σύντροφος της ζωής σου να έχει γενέθλια την ημέρα της ονομαστικής σου εορτής είναι μια στις 365. Οπότε κάτι πρέπει να λέει η σημερινή ημέρα…

Ημέρα ονομαστική εορτής , ημέρα γενεθλίων της Κυριακής.

Χρόνια σου Πολλά Κυριακή…

Χρόνια μας Πολλά…

8 χρόνια και συνεχίζουμε…

Βέβαια όλα αυτά θα μπορούσαν να ανατραπούν… αν  η διαμάχη για την ονοματοδοσία μου είχε άλλη κατάληξη. Και ποια θα ήταν η εναλλακτική επιλογή: Μιχάλης!!!

Άκουγα και στο όνομα Μιχάλης. Διότι η γιαγιά μου Καλλιόπη επέμενε να με φωνάζει Μιχάλη…

Ε, και εγώ μικρό παιδί ήμουνα τι να κάνω? Γύρναγα την κεφαλή μου και στο «Μιχάλης».

Οπότε αν σήμερα δεν μου πεις «χρόνια πολλά» θα έχω παρηγοριά ότι με φωνάζεις Μιχάλη…

3 thoughts on “Χρόνια Πολλά!

  1. Πώπω, έχω μέρες να σε επισκεφτώ και ξέχασα και τη γιορτή σου. Χρόνια πολλά και πάντα καλά. Να χαίρεσαι και την καλή σου και να είστε πάντα ευτυχισμένοι.
    Τα φιλιά μου και τις ευχές μου!

  2. Παράθεμα: Χρόνια Πολλά Κυριακή μου , Χρόνια Πολλά και σε μένα. « Γ ρ η γ ό ρ η ς

Σχολιάστε

