Ερωτικά Ζητήματα !!!

Ένας άντρας πάει στο γιατρό και του λέει:
– Γιατρέ, έχω πρόβλημα με την ερωτική πράξη.
– Λοιπόν, του λέει ο γιατρός, πες μου πώς είναι μια συνηθισμένη μέρα σου.
– Όλα αρχίζουν στη μέση της νύχτας. Η γυναίκα μου με ξυπνάει στις τρεις το πρωί για να το κάνουμε και ξανά στις πέντε για να αφιερώσουμε δύο ώρες στον έρωτα προτού αναχωρήσω για τη δουλειά.
– Χμ, κατάλαβα, λέει ο ιατρός.
– Μισό, περιμένετε, λέει ο άντρας. Βλέπετε, όταν μπαίνω στο τρένο με προορισμό το Μενίδι για να πάω στη δουλειά, κάθε μέρα συναντάω μια κοπέλα και κλείνουμε μια κουκέτα και το κάνουμε καθ’ όλη τη διαδρομή!
– Ααα… τώρα κατάλαβα, λέει ο ιατρός.
– Όχι, δεν έχετε καταλάβει ακόμα, λέει ο άντρας. Όταν φτάνω στη δουλειά, η γραμματέας μου, που μου έχει αδυναμία, με οδηγεί στην αποθήκη και το κάνουμε στα γρήγορα.
– Ααα… τώρα κατάλαβα, λέει ο ιατρός.
– Όχι, όχι, όχι, του λέει. Όταν πάω για το μεσημεριανό μου γεύμα, συναντάω μια σερβιτόρα που της αρέσω και πάμε στις τουαλέτες για ένα γρήγορο.
– Επιτέλους κατάλαβα… λέει ο υπομονετικός ιατρός.
– Όχι, περιμένετε, λέει εκείνος. Όταν επιστρέφω στη δουλειά το απόγευμα, η διευθύντριά μου, μια ιδιαίτερα απαιτητική γυναίκα, με υποχρεώνει να το κάνουμε, διαφορετικά απειλεί ότι θα με απολύσει.
– Μάλιστα… λέει ο γιατρός, είναι ξεκάθαρο.
– Όχι, έχει κι άλλο, λέει ο άντρας. Όταν επιστρέφω στο σπίτι, η γυναίκα μου χαίρεται τόσο που με βλέπει, που μου παίρνει μια πίπα πριν από το βραδινό κι αφού φάμε το κάνουμε.
– Ποιο είναι, λοιπόν, το πρόβλημά σας; ρωτάει ανυπόμονα πλέον ο ιατρός.
– Να… λέει ο άντρας, πονάει όταν τον παίζω!. Όταν επιστρέφω στη δουλειά το απόγευμα, η διευθύντριά μου, μια ιδιαίτερα απαιτητική γυναίκα, με υποχρεώνει να το κάνουμε, διαφορετικά απειλεί ότι θα με απολύσει.
– Μάλιστα… λέει ο γιατρός, είναι ξεκάθαρο.
– Όχι, έχει κι άλλο, λέει ο άντρας. Όταν επιστρέφω στο σπίτι, η γυναίκα μου χαίρεται τόσο που με βλέπει, που μου παίρνει μια πίπα πριν από το βραδινό κι αφού φάμε το κάνουμε.
– Ποιο είναι, λοιπόν, το πρόβλημά σας; ρωτάει ανυπόμονα πλέον ο ιατρός.
– Να… λέει ο άντρας, πονάει όταν τον παίζω!

___________________

Τι κοινό έχει το συζυγικό σεξ με μια καντίνα στην Eθνική;
α) Ποιότητα μέτρια…
β) Ποικιλία περιορισμένη…
γ) …αλλά στις τρεις η ώρα τα χαράματα τι άλλο να βρεις ανοιχτό;

__________________________

Ένα βράδυ ένα ζευγάρι έχει πέσει για ύπνο. Ο άντρας αρχίζει να χαϊδεύει τη γυναίκα του απαλά. Αυτή γυρίζει και του λέει:
– Αχ, αγάπη μου, δεν μπορώ. Έχω αύριο ραντεβού στο γυναικολόγο και θέλω να είμαι φρέσκια.
Απογοητευμένος ο άντρας γυρίζει πλευρό και προσπαθεί να κοιμηθεί. Μετά από λίγο τη σκουντά:
– Δε μου λες, μήπως έχεις και οδοντίατρο αύριο;

______________________

Μια πολύ ζεστή νύχτα τρεις φίλοι πίνουν τις μπίρες τους σε ένα χλιδάτο μπαρ στη θάλασσα. Η θέα εξαιρετική, η μπίρα φανταστική, η θάλασσα πανέμορφη.
– Ωραία είναι, ρε παιδιά, λέει ο ένας, αλλά πάντα προτιμώ τα μπαρ στην πατρίδα. Ξέρω ένα πολύ καλό που όταν σε ξέρει ο μπάρμαν και πάρεις 4 ποτά σε κερνάει το 5ο.
– Σιγά τα αβγά, απαντάει ο δεύτερος. Σε ένα μπαράκι που έχει ένας κολλητός στη γειτονιά μου σε κερνάνε το 3ο ποτό αν αγοράσεις 2 ποτά.
– Ααα…. αυτά δεν είναι τίποτα, λέει και ο Πόντιος της παρέας. Στη γειτονιά μου είναι ένα μπαρ όπου με το που θα μπεις μέσα σε κερνάνε ένα ποτό, μετά κι άλλο ένα και όσα θέλεις ακόμα.
Μετά, όταν πιεις αρκετά, σε ανεβάζουν στα πάνω δωμάτια
και φροντίζουν να κάνεις σεξ. Και όλα είναι δωρεάν.
– Άσε, ρε μαλάκα, πετιούνται οι άλλοι δύο.
Ο Πόντιος να ορκίζεται και να ξαναορκίζεται ότι όλα όσα είπε είναι αληθινά.
– Μα καλά, ρε συ, ρωτά ο ένας, και συνέβη αυτό σ’ εσένα;
– Κοίτα, απαντά ο Πόντιος, όχι σ’ εμένα προσωπικά, αλλά συνέβη στην αδελφή μου.

_________________

Στην κιβωτό του Νώε, παρά τον κατακλυσμό, τα ζώα την 3η ημέρα ξεσαλώνουν και το ρίχνουν στο αχαλίνωτο σεξ. Η κιβωτός κουνιέται επικίνδυνα, ο Νώε τσατίζεται και παίρνει δραστικά μέτρα: Το κάθε αρσενικό ζώο παίρνει μια κάρτα στην οποία αναγράφεται το όνομα της συζύγου και η ημέρα που επιτρέπεται να ζευγαρώσουν.
Πάει λοιπόν μετά από 2-3 ημέρες ο πίθηκος στη γυναίκα
του και της λέει:
– Ετοιμάσου, γιατί την επόμενη Τρίτη θα υποφέρεις βάναυσα.
Η θηλυκιά ψιλογουστάρει, γιατί τον βλέπει “φορτωμένο”, αλλά ντροπιάζεται γιατί το σκηνικό παίχτηκε μπροστά σε όλα τα ζώα.
Την επομένη ο πίθηκος ξανασκάει μύτη και μπροστά σε όλα τα ζώα:
– Ετοιμάσου, την επόμενη Τρίτη θα υποφέρεις απάνθρωπα!
Η φάση επαναλαμβάνεται ακόμα 2-3 φορές και η θηλυκιά μέσα στο ρεζίλι το λέει στον Νώε, που καλεί τον πίθηκο και του ζητάει εξηγήσεις:
– Εντάξει, κυρ πίθηκε, το ξέρουμε όλοι ότι είσαι εραστής μεγάλος και δεν κρατιέσαι από τη στέρηση, αλλά δεν είναι σωστό να ντροπιάζεις τη γυναίκα σου μπροστά σε όλους.
Όποτε και ο πίθηκος:
– Έχεις δίκιο, αλλά αυτό που δεν ξέρει η δικιά μου είναι ότι έχω χάσει την κάρτα μου στο πόκερ με τον ελέφαντα!

Σχολιάστε

