Της Δανάης… Της Φίλης… Της Πόρνης…. ( Μέρος 2ο)

Διαβάστε το 1ο μέρος εδώ

Ακολουθώντας τις συμβουλές μου η Δανάη ζήτησε βοήθεια από ψυχολόγο. Θέλησε να μάθει περισσότερα για τον εαυτό της…
Σε καμία περίπτωση δεν αισθανόταν πόρνη. Απολάμβανε το σεξ αλλά από την άλλη εκνευριζόταν που δεν έλεγχε τον εαυτό της. Η συμπεριφορά της , την είχε απομονώσει και από τις φίλες της. Ελάχιστοι ήταν οι άνθρωποι που της έδειχναν εμπιστοσύνη. Και αυτοί ήταν είτε οι φίλες της (όταν δεν είχαν σχέση) είτε εγώ!
Ειλικρινά πίστευα ότι η Δανάη προσπαθούσε να ελέγξει τον εαυτό της. Η βοήθεια ενός ψυχολόγου ίσως να ήταν η ιδανική βοήθεια.
Μετά από 6 μήνες επίσκεψη στο ψυχολόγο η συμπεριφορά της Δανάης δεν είχε αλλάξει. Το σημαντικό όμως ήταν ότι άρχισε να κατανοεί περισσότερο τον ίδιο της τον εαυτό. Να ερμηνεύει τη στάση της με βάση το παρελθόν , το περιβάλλον που μεγάλωσε και τις ορμόνες της! Πολλές εξηγήσεις και θεωρίες. Όλα μαζί βοήθησαν τη Δανάη να βρει μια ισορροπία μετά από τόσο καιρό.

Προσπάθησε να κάνει και μια μόνιμη σχέση αλλά δεν άντεξε πάνω από ένα μήνα!

Το άλλο πρόβλημα ήταν ότι οι σπουδές της Δανάης πήγαιναν χάλια.
Οι συχνές έξοδοι και οι γνωριμίες δεν άφηναν τη Δανάη να είναι συνεπή στις υποχρεώσεις της στο Πανεπιστήμιο.

Παρόλα αυτά με διάφορα τρυκ (σκονάκια κτλ) περνούσε τα εύκολα μαθήματα του κάθε εξαμήνου.
Στο 5 έτος της Γεωπονίας , η Δανάη , και της είχαν μείνει τα πιο δύσκολα μαθήματα. Ήθελε να τελειώνει με τη Σχολή της αλλά που να διαβάσει…

Μεταξύ αστείου και σοβαρού της πετάω μια ημέρα την ιδέα μου.
«Μην σκας με τα μαθήματα. Δεν κάνεις τίποτα με κανένα καθηγητή να περάσεις αμέσως τα μαθήματα? Τόσα ακούγονται?»
Η Δανάη με σοβαρό ύψος απάντησε:
«Ρε Γρηγόρη γαμώ τις ιδέες. Και σεξ και εξετάσεις. Ο τέλειος συνδυασμός!!!» και έπεσε στην αγκαλιά μου. Δεν πίστευα στα αυτιά μου.
«Δανάη σύνελθε πλάκα σου κάνω. Μην το πάρεις στα σοβαρά»

Και η Δανάη το πήρε στα σοβαρά και… πήρε και τρεις καθηγητές!!! Τους πήδηξε εν ψυχρώ μου αποκάλυψε μετά από μερικούς μήνες.
Και η Δανάη επιτέλους πτυχιούχα!!!

Παράλληλα η Δανάη όλο αυτό τον καιρό δούλευε. Σε κυριλέ δουλειές. Από τη Διεθνή Έκθεση μέχρι το Φεστιβάλ Κινηματογράφου. Σίγουρα πέρα από την εμφάνιση η Δανάη είχε και άλλα προσόντα: 2 ξένες γλώσσες , φοβερή άνεση επικοινωνίας .
Ήθελε και άλλα να κάνει η Δανάη. Έδωσε μια φορά εξετάσεις στη Δραματική Σχολή αλλά απέτυχε. Δεν προσπάθησε ξανά παρά την επιμονή μου.

Μετά το τέλος των σπουδών της η Δανάη έμεινε ένα χρόνο στη Θεσσαλονίκη. Παραπάνω δεν άντεχε μου έλεγε. Έτσι αποχαιρέτησε την πόλη που αγάπησε… Αρχικά την έκανε για Αγγλία (όπου θα δούλευε σε ένα χρηματιστηριακό γραφείο) και μετά…
Άγνωστο. Έχασα τα ίχνη της Δανάης. Οι δικοί της στην Αθήνα όταν τηλεφωνούσα επέμεναν ότι η Δανάη είναι στην Αγγλία αλλά δεν έχουν το τηλέφωνό της!!! Παραμύθια δηλαδή!
Η Δανάη προφανώς ήθελε να κόψει κάθε επαφή μαζί μου.
Με πόνεσε αυτό!
Διότι με τα χρόνια την Δανάη την αγάπησα σα φίλη (παρόλα που όλο και κάτι προσπαθούσα να κάνω μαζί της)

_______________________________________

Πέρασαν 5 χρόνια σιωπής! Σιωπή από τη Δανάη!
Φευγαλέα μερικές φορές τη σκεφτόμουν. Αναρωτιόμουν για τη συμπεριφορά της.

Καλοκαίρι του 2004!
Σε ένα νησί των Κυκλάδων. Στο γάμο του Στράτου.
Κλασικό πάρτι παραμονή του γάμου… Ανδροπαρέα!
Ο πιο «δικτυωμένος» της παρέας ο Νίκος (παιδικός φίλος του Στράτου ασχολιόταν με ενοικιάσεις σκαφών) πετάει υπονοούμενα ότι κάτι έχει ετοιμάσει… Τα πίνουμε σε ένα μπαρ.
Ο Στράτος αντιδρά διότι…. δεν πάει με πόρνες!!! Ο Νίκος προσπαθεί να του εξηγήσει ότι το κορίτσι που θα φτάσει σε λίγο δεν είναι πόρνη! Είναι άτομο της υψηλής κοινωνίας και είναι ότι καλύτερο για τη σημερινή νύχτα.
Με το ταλέντο του ο Νίκος έπεισε το Στράτο να δεχτεί την έκπληξή του… το κορίτσι που θα ερχόταν. (Άσχετο: ποτέ δεν κατάλαβα αυτά τα πάρτι την παραμονή του γάμου…)

Σοκ!!! Η Δανάη!!!
Το κορίτσι που είχε κλείσει ο Νίκος για το Στράτο!!!
Η Δανάη πόρνη? Και μάλιστα πολυτελείας όπως την παρουσίαζε ο Νίκος? Απίστευτο?

Οι σκέψεις μου σταμάτησαν απότομα όταν η Δανάη με τρομερή άνεση με αγκάλιασε και με φίλησε. Η παρέα κάγκελο!
«Ρε μπαγάσα που το ξέρεις το κορίτσι?» και άλλα τέτοια πειράγματα.
Ο Στράτος ένιωσε αγαλλίαση που η Δανάη με είχε πάρει μονο-τερμα. Καλό παιδί ο Στράτος και ντροπαλός δύσκολο να έκανε κάτι εκείνο το βράδυ..

Τα σχέδια του Νίκου ναυάγησαν και έτσι έμεινα εγώ με την Δανάη.

Μα έδειχνε τόσο άνετη και ωραία η Δανάη που δεν ήξερα αν ήταν αληθινή ή υποκρίνονταν για επαγγελματικούς λόγους.
«Που χάθηκες εσύ κορίτσι μου τόσα χρόνια?» η πρώτη μου ερώτηση.
«Μη ψάχνεις εξηγήσεις Γρηγόρη μου. Η ουσία είναι ότι εσύ μου έδειξες το δρόμο!!! Και σε ευχαριστώ για αυτό»

«Τι λες ρε μανάρι μου?» (άρεσε στη Δανάη να την αποκαλώ έτσι)
«Ρε Γρηγόρη εσύ δεν είχες την ιδέα να πηδηχτώ με καθηγητές στη Σχολή για να περάσω τα μαθήματα?» απάντησε με πονηρό ύφος η Δανάη.
«Και εσύ ότι μαλακία λέω την παίρνεις στα σοβαρά?»
Ο διάλογος συνεχίστηκε για ώρες μέχρι το ξημέρωμα!
Το συμπέρασμα ήταν ότι η Δανάη με τις γνωριμίες που έκανε από τη δουλειά της βρήκε και άλλες άκρες. Συνοδός προσώπων και όχι μόνο. Πηδιόταν (και αυτό το γούσταρε όσο τίποτα άλλο ) και συγχρόνως έβγαζε άγριο χρήμα!!!
Πρώτη φορά έβλεπα τόσο ευτυχισμένοι την Δανάη.

Μου εξήγησε ότι σήμερα το βράδυ ήρθε κατόπιν εντολής ενός πελάτη του Νίκου. Για δώρο στο Στράτο.

«Καλύτερα διότι δεν μου άρεσε και πολύ ο Στράτος» μου αποκάλυψε η Δανάη.
Βρήκα την ευκαιρία και της πέταξα το καρφί.
«Και δε σου έχει συμβεί ποτέ να πας με κάποιον που δεν γουστάρεις?»
«Για ρομάντζα ψάχνεις ρε Γρηγόρη? Ασφαλώς και έχει συμβεί. Αλλά έχω μάθει να απολαμβάνω το σεξ με κάθε άνθρωπο με κάθε άνθρωπο» με πάθος απάντησε η Δανάη
Και δεύτερο καρφί της έριξα
«Με όλους εκτός από εμένα»
Σιωπή η Δανάη.
Ξημέρωνε!
Έπρεπε να φύγει!
Μου πέταξε ένα «Σ αγαπώ»
Πρώτη φορά το άκουγα αυτό από το στόμα της Δανάης.
Μου έριξε και ένα φιλί και έφυγε….
Τουλάχιστον μου λύθηκαν κάποιες απορίες για το τι έγινε η Δανάη. Από τη μια χάρηκα από την άλλη ίσως να λυπήθηκα για την πορεία της… Αλλά και πάλι έδειχνε τόσο ευτυχισμένη…

______________________________

 

Μερικούς μήνες αργότερα. Άνοίξη του 2005 στο Νυμφαίο Φλώρινας. Παραμονή του δικού μου γάμου…
Για ιδεολογικούς και μόνο λόγους δεν επέτρεψα να γίνει το καθιερωμένο πάρτι την παραμονή του γάμου. Προτίμησα να βγούμε όλοι μαζί παρέα και από και τη δική μου πλευρά και από τη πλευρά της μέλλουσας γυναίκας μου. Ωστόσο τηρήσαμε την παράδοση και εγώ κοιμήθηκα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. 

Λίγο άγχος το είχα μια και αύριο θα γινόμουν γαμπρός.
Γύρισα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου γύρω στις 3 το ξημέρωμα!
Πριν προλάβω να αλλάξω χτυπάει η πόρτα του δωματίου.
Σάστισα! Η Δανάη!!!
«Τώρα ξεκινά το δικό μας πάρτι» μου είπε όλο πρόκληση.
Μου πρόσφερε και ένα πακέτο κόκκινα τριαντάφυλλα.
«Μα… αύριο παντρεύομαι….» πρόλαβα να πω.
«Το ξέρω για αυτό ήρθε εδώ! Για να σου χαρίσω ότι δεν σου έδωσα τόσα χρόνια. Σου οφείλω πολλά. Άσε που έχω μια θεωρία που λέει ότι όποιος άντρας κάνει “κάτι” την παραμονή του γάμου θα έχει έναν ευτυχισμένο γάμο!!!!»
Η Δανάη πάντα πετούσε κάτι τέτοιες παράξενες θεωρίες για να δικαιολογήσει αυτά που είχε στο μυαλό της.
Δεν πρόλαβα να απαντήσω και η Δανάη συνέχισε:
« Ήμουν σίγουρη ότι δεν είχες ετοιμάσει τίποτα για απόψε , θα αντιδρούσες αν οι φίλοι σου ετοίμαζαν κάτι οπότε… άφησα όλες μου τις δουλειές και ήρθα … ίσως να είναι και η τελευταία φορά που βρισκόμαστε…Ξέρεις εγώ έχω τραβήξει άλλο δρόμο…»

Σηκώθηκα! Δεν μπορούσα να μην πω «ναι» στην πρόκληση της Δανάης.
«Μισό λεπτό να κάνω ένα ντους» της είπα . Προσπάθησα με τη βοήθεια του νερού να ξεκαθαρίσω αν ήθελα να πηδηχτώ ή όχι με τη Δανάη… Λίγες ώρες πριν από το γάμο μου…

Όταν βγήκα από το μπάνιο όλα είχαν ξεκαθαρίσει…

Η Δανάη είχε μαδήσει την ανθοδέσμη με τα κόκκινα τριαντάφυλλα! Τα χρησιμοποίησε ως ένδυμα… Το γυμνό κορμί της καλυπτόταν με πέταλα. Ξαπλωμένη επάνω στο κρεβάτι , έτοιμη για όλα!
 Της Δανάης... της φίλης... της πόρνης... ! ΜΏ?ος 2ο © Γρηγόρης
«Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μου τινάξεις τα πέταλα. Σε παρακαλώ ένα ένα… » είπε με προσποιητή αθωότητα η Δανάη!
«Το χιούμορ σου είναι αν μη τι άλλο ερεθιστικό!» η δική μου ατάκα.
Γδύθηκα και άρχισε το μαρτύριο μου.
Να αφαιρώ ένα ένα τα πέταλα από το γυμνό κορμί της Δανάης. Να μου αποκαλύπτεται αργά και βασανιστικά ένα υπέροχο σώμα! Γυναίκα! Ορισμός της Γυναίκας!
Δανάη! Φίλη! Πόρνη!

Υπέροχη! Τη πηδούσα και αναρωτιόμουν «πόσοι την έχουν απολαύσει» , « πηδιέται μαζί μου ως επαγγελματίας ή ως φίλη»
Γάτα η Δανάη. Λες και διάβασε τη σκέψη μου.
«Γάμα με ! Μόνο αυτό!» μου φώναξε.

Από τις πιο υπέροχες στιγμές η επαφή με τη Δανάη.

Μου ευχήθηκε τα καλύτερα για το γάμο μου. Η Δανάη έφυγε! Ξημέρωνε και πάλι… όπως εκείνο το ξημέρωμα της πρώτης μας συνάντησης.

__________________________________________

Πριν μερικές ημέρες η Δανάη ανακάλυψε το blog μου. Μου έστειλε και email. Διαμαρτυρήθηκε διότι έχω γράψει τόσες «ιστορίες» εκτός από τη δική μας.
Το μόνο που μου ζήτησε ήταν να της αλλάξω το όνομα…

«Δανάη» μου για άλλη μια φορά σε υπάκουσα!

3 thoughts on “Της Δανάης… Της Φίλης… Της Πόρνης…. ( Μέρος 2ο)

Σχολιάστε

