Ζητείται Σοφία… ! ! !

Το εορτολόγιο μου υπενθυμίζει ότι σήμερα γιορτάζει η Σοφία!
Εμένα που η ζωή μου ήταν γεμάτη Σοφίες (και σοφία) τώρα έφτασε στο σημείο να μην έχω καμία Σοφία για να ευχηθώ…
Ζητείται Σοφία για να της ευχηθώ…

________________________________________


Από το Δημοτικό θα έλεγα με «κυνηγάει» αυτό το όνομα. Σοφία συμμαθήτρια στο Δημοτικό , η καλύτερη μαθήτρια στο τμήμα. Όχι ιδιαίτερα ωραία αλλά οι επιδόσεις της στα μαθήματα της έδιναν έναν άλλο αέρα. Όλα τα αγοράκια κάναμε καμάκι στη Σοφία!!! Και αυτή τίποτα το έπαιζα αδιάφορη και ντίβα.
Οι ορμόνες μας άρχισαν να θέλουν κάτι παραπάνω από τη Σοφία….
Και σε μια εκδρομή της τελευταίας τάξης του Δημοτικού επιτέλους χούφτωσα τη Σοφία!!! Η παιδική μνήμη έχει κάνει μύθο το συγκεκριμένο συμβάν!!!
Μετά η Σοφία χάθηκε λόγω συνθηκών ( πήγα σε άλλο σχολείο)
Οι πληροφορίες μου λένε ότι τώρα η Σοφία έχει δύο παιδιά. Τα υπόλοιπα δεν τα ξέρω…

Φοιτητής γνωρίζω τη επόμενη Σοφία. Αυτή η Σοφία σήμαινε πάρα πολλά. Ένας υπέροχος άνθρωπος , μία υπέροχη φιλία που πάντα είχε και το στοιχείο του ερωτισμού. Δυνατή και αληθινή σχέση. Πέρασε από πολλά κύματα… Και ενώ όλα πήγαιναν καλά (ο καθένας είχε βρει το δρόμο του ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους) έτσι ξαφνικά η Σοφία το χειμώνα που μας πέρασε μου ανακοίνωσε ότι δεν θέλει να έχουμε καμία επικοινωνία. Κυριολεκτικά έπεσα από τα σύννεφα!!! Αρνήθηκε να μου δώσει την παραμικρή εξήγηση. Όπως και να έχει Σοφία μου 14 χρόνια γνωριμίας και φιλίας δεν πετιούνται εύκολα…. Χρόνια σου πολλά και σ αγαπώ ακόμη…

Υπήρξε και άλλη Σοφία στη φοιτητική ζωή. Σόφη την φώναζαν όλοι εκτός από εμένα! Εγώ επέμενα στο Σοφία. Η Σοφία ήταν αυτό που λέμε το κορίτσι μου. Περάσαμε ένα χρόνο μαζί με πολλές διακυμάνσεις…. Και από τις δύο πλευρές. Υπήρξε ο χωρισμός σε βαρύ κλίμα… Κι όμως μερικά χρόνια αργότερα η Σοφία έγινε η αφορμή να γνωρίσω την Κυριακή μου… Αντιφάσεις της ζωής!
Και άλλη: η Σοφία ήρθε για εργασία στο μέρος που ζω και επιτέλους μπορέσαμε να κουβεντιάσουμε χωρίς τις χολές τους χθες… Ασφαλώς και δεν γίναμε φιλαράκια είναι δύσκολο κάτι τέτοιο αλλά τουλάχιστον πάψαμε να είμαστε «εχθροί»…
Η Σοφία παντρεύτηκε μάλλον έγινε μαμά και μάλλον δεν είναι σωστό να την ενοχλώ με χρόνια πολλά…

Η άλλη Σοφία ήταν μια παράνομη σχέση. Και για τα παράνομα δεν μπορείς να λες και πολλά. Ούτε να έχεις παράπονα από τα παράνομα!!! Οπότε δεν υπάρχει γέφυρα να πεις χρόνια πολλά. Οι πληροφορίες λένε ότι η Σοφία συνεχίζει το μεταπτυχιακό της.

_________________________________________

Της Σοφίας σήμερα και μετά από 25 και χρόνια για πρώτη φορά δεν έχω καμία Σοφία να ευχηθώ…
Κρατάω όμως ως δικό μου δώρο τη σοφία που μου χάρισαν όλες οι Σοφιές…

4 thoughts on “Ζητείται Σοφία… ! ! !

  1. «Το εορτολόγιο μου υπενθυμίζει ότι σήμερα γιορτάζει η Σοφία!»

    Υπονοείς το θρησκευτικό εορτολόγιο προφανώς! Καλά να πάθεις… :-Ρ

Σχολιάστε

