Της Δανάης… της φίλης… της πόρνης… (Μέρος 1ο)

Η Δανάη θα έλεγα ότι ανήκει στην κατηγορία των ωραίων γυναικών. Και όχι μόνο. Είναι μια γυναίκα που σε κερδίζει αμέσως. Με το στυλ της , το χαμόγελό της , την τσαχπινιά της. 100% ερωτικό πλάσμα! Προικισμένη με υπέροχα γαλανά μάτια και ξανθιά σγουρά μαλλιά . Υστερεί λίγο σε ύψος αλλά κανείς δεν είναι τέλειος όπως πίστευε και η ίδια.
Χωρίς να το επιθυμεί η Δανάη πέρασε στη Γεωπονία Θεσσαλονίκης. «Εκεί μου έκατσε η μπίλια» απαντούσε η Δανάη σε κάθε ερώτηση για τους λόγους που διάλεξε τη Γεωπονία.
Σκεφτόταν αρχικά να έδινε ξανά εξετάσεις διότι η ιδέα να ασχολείται με φυτά την έφερνε αναγούλα. Γέννημα θρέμμα της Αθήνας δεν είχε και την καλύτερη σχέση με τα φυτά. Το σκέφτηκε ξανά και όταν έμαθε ότι από τη Γεωπονία μπορεί να ασχοληθεί και με άλλους κλάδους (παράδειγμα Αγροτική Οικονομία) αποφάσισε να μείνει στη Θεσσαλονίκη και στη Γεωπονική Σχολή.

Image Hosted by ImageShack.us
Τη Δανάη την γνώρισα (για την ακρίβεια ) την ψάρεψα σε ένα πάρτι που γινόταν στο γρασίδι της Γεωπονικής του Α.Π.Θ. Εκείνα τα υπέροχα υπαίθρια πάρτι της άνοιξης με μουσική , σουβλάκι , μπίρα. 1993 πρέπει να ήταν. Μετά από μπαρότσαρκα είπα να περάσω και από το πάρτι της Γεωπονικής.
Η επίδραση του αλκοόλ είναι σ αυτές τις περιπτώσεις είτε δημιουργική είτε καταστροφική. Να είσαι σουρωμένος ίσως σε απελευθερώνει να κάνεις καμάκι και τα σχετικά αλλά… σε βουλιάζει κιόλας….

 

Και την ώρα που πήγαινα στο πάρτι η Δανάη βούλιαζε στη λίμνη (βρίσκεται κοντά στο πέτρινο Μετεωρολογικό Σταθμό ). Για άγνωστο λόγο η Δανάη είχε βουτήξει μέσα στη λίμνη. Δε ξέρω αν έκανε πλάκα άλλα έδειχνε να βουλιάζει….!!! Σκύβω αμέσως της δίνω το χέρι μου και την τραβάω έξω. Κουρούμπελο η Δανάη! Η αναπνοή της ήταν σκέτο αλκοόλ.
«Είσαι ο σωτήρας μου και ο αιώνιος φίλος μου» , μου λέει η Δανάη.
«Καλά κρασιά» της απαντάω. 

Κάθε προσπάθεια μου να την πείσω να πάει σπίτι της απέτυχε. «Με βρεγμένα ρούχα που να βρω ταξί» , ήταν το επιχείρημα της Δανάης.
«Καλά που είναι η παρέα σου» ρώταγα και άρχισα να χάνω την υπομονή μου.
«Μόνη μου είμαι » επέμενε η Δανάη.

Σκέφτηκα να της πω να έρθει σπίτι μου (εκεί κοντά έμενα) . Δε λέω μου άρεσε η Δανάη αλλά στο χάλι που ήταν δεν ήταν ούτε για πήδημα μιας νύχτας.
Τελικά η Δανάη διέλυσε της σκέψης μου και με παρακάλεσε να έρθει σπίτι μου.

_________________________________

Πικρός καφές στο ξημέρωμα της Κυριακής. Με τη Δανάη να προσπαθεί να συνέλθει. Της έδωσα μια μπλούζα μου. Παρόλα τα χάλια της άρχισε να εμφανίζεται η ομορφιά της Δανάης. Και το στήθος διαγραφόταν τόσο τέλεια κάτω από τη μπλούζα… σκέτη κόλαση!
Μετά τις λιγοστές συστάσεις και τις ευχαριστίες η Δανάη έπεσε για ύπνο. Την έπεσα και εγώ δίπλα της.
Οι πρώτες ακτίνες του ηλίου με ξύπνησαν. Δίπλα η Δανάη ροχάλιζε και η αναπνοή της από τα ποτά και τα τσιγάρα ήταν σκέτη αηδία. Σηκώθηκα βιαστικά , έφτιαξα καφέ!
Βγήκα έξω για κυριακάτικες εφημερίδες, η Δανάη ακόμη κοιμόταν. Μεσημέρι και επιτέλους ξύπνησε.
Ευτυχώς θυμόταν.
Μου ζήτησε συγνώμη και με ευχαρίστησε για τη φιλοξενία. Μου είπε ότι σπουδάζει Γεωπονία και ότι είναι από την Αθήνα.

Το παράξενο είναι ότι μου επανέλαβε την ίδια φράση: «Είσαι ο σωτήρας μου και ο αιώνιος φίλος μου».
«Ρε Δανάη ακόμη να συνέλθεις?» την αποπήρα.
«Μα το εννοώ» επέμενε η Δανάη.

Τελικά κανονίσαμε να βρεθούμε το απόγευμα για τάβλι και καφέ.

Με πεταχτό φιλί στο μάγουλο η Δανάη έγινε καπνός. Χωρίς να ρωτήσει με ευχαρίστησε για τη μπλούζα που της είχα δώσει το βράδυ . (την πήρε μαζί της) .

___________________________

Άρχισα να έχω πολλές απορίες για το τι είναι η Δανάη.
Με μερικά τηλεφωνήματα σε φίλους και γνωστούς στο Τομέα Αγροτικής Οικονομίας της Γεωπονικής έμαθα φοβερές πληροφορίες για τη Δανάη.
Όλες οι πληροφορίες κατέληγαν στο ίδιο συμπέρασμα: «Η Δανάη έχει πάρει όλο το Α.Π.Θ.»
Θεωρούσα μαλακία αυτούς τους χαρακτηρισμούς. Φαλλοκρατικές αντιλήψεις που εμένα προσωπικά δε μου έλεγαν τίποτα. Αλλά από την άλλη … γιατί όχι να μην κάνω και εγώ κάτι με τη Δανάη.

__________________________

Το απόγευμα έφθασε! Η Δανάη έδειχνε υπέροχη. Καμία σχέση με το χάλι της νύχτας.
Την αράξαμε για καφέ στην παραλία ( στο θρυλικό MAJESTIC) .
«Σου οφείλω μερικές εξηγήσεις» άρχισε να μου λέει η Δανάη.
«Είμαι όλος αυτιά» απάντησα με ολίγον ειρωνικό γέλιο.
«Συνοπτικά να σου πω γιατί βούτηξα χθες στη λίμνη. Το έκανα διότι το αγόρι μου με έπιασε στο πάρτι να χαμουρεύομαι με έναν άλλο τύπο που μόλις είχα γνωρίσει. Τα πήρε στο κρανίο με χαστούκισε, με έβρισε και εγώ από αντίδραση βούτηξα στη λίμνη. Και εκείνος ο μαλάκας σηκώθηκε και έφυγε. Το έκανα για να τον συγκινήσω αλλά την έκανε… και έφυγε και ο άλλος που χαμουρευόμουν , μάλλον φοβήθηκε μη φάει ξύλο. Καλά που πέρασες εσύ»
Άκουγα τη Δανάη και εκεί που ήμουν «όλο αυτιά» είχα μείνει κούφος!

«Καλά και σου έκανε» της είπα με θυμό. Και ο εκνευρισμός οφειλόταν όχι σε αυτά που άκουσα αλλά στο ότι δεν ήθελα να γίνω ο παρηγορητής της Δανάης.

«Σε θέλω για φίλο σε παρακαλώ άκουσέ με… Θέλω … Έχω πρόβλημα…»
Και να η Δανάη το έριξε στο κλάμα.
Με εξοργίζουν τα μελό αλλά τι να έκανα!

Μετά από την αναγκαία παύση η Δανάη συνέχισε.
Συνέχισε εκείνη και εμένα σταμάτησε η λογική μου σκέψη.

«Μ αρέσει να κάνω σεξ.» είπε η Δανάη και εγώ απόρησα και … χάρηκα!
Η Δανάη γάτα, έπιασε τη χαρά μου και με προσγείωσε!
«Μη χαίρεσαι δεν σου την πέφτω. Μη ξεχνάς ότι σου είπα χθες. Σου είπα ότι θα είσαι ο αιώνιος φίλος μου.»
Απότομη προσγείωση!

«Έλεγα λοιπόν ότι μου αρέσει υπερβολικά το σεξ. Αυτό δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα ορμονικό ή αν είναι πρόβλημα χαρακτήρα αλλά δεν μπορώ χωρίς σεξ. Τολμώ και στο λέω ευθέως για να καταλάβεις το μέγεθος του προβλήματος. Αυτό με κάνει επιρρεπή σε όλους σχεδόν τους άντρες. Άντε με αυτά να κρατήσω μόνιμη σχέση. Όμως έχω ανάγκη από τη συντροφικότητα ενός άντρα.»
Μετά το σοκ βρήκα να πω δύο κουβέντες … σκληρές!
«Ρε Δανάη τι είναι αυτά που λες? Δικαίωμα σου να πηδιέσαι όσο θέλεις αλλά από εμένα τι ζητάς? Σα να μου λες δεν είμαι πουτάνα αλλά άρρωστη!»
Η Δανάη ατάραχη!
«Μα Γρηγόρη μου εγώ σου λέω το πρόβλημά μου και την αλήθεια μου. Αν θέλεις να με λες πουτάνα κανένα πρόβλημα. Απλά έχω ανάγκη να σου μιλήσω. Αν σου είμαι βάρος φύγε.»

Γαμώτο με έκανε και ένιωσα άσχημα.
Ζήτησα συγγνώμη.
Η Δανάη συνέχισε
«Χθες βράδυ έβαλα ένα στοίχημα με τον εαυτό μου. Να αποκτήσω έναν άνδρα φίλο , να κάνω την πρώτη σοβαρή προσπάθεια να αποκτήσω και ένα φίλο άνδρα χωρίς σεξ!
Όπως καταλαβαίνεις διάλεξα εσένα!!!»
Δεν κρατήθηκα
«Μεγάλη τιμή μου , αγαπητή Δανάη. Αλλά από την άλλη το βρίσκω πολύ άδικο να σε πηδάει όλο το ΑΠΘ εκτός από εμένα!»
Μπορεί να της μίλησα κυνικά αλλά η Δανάη δεν μάσησε.
«Έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά αν πηδηχτούμε δεν θα έχεις τίποτα να μου προσφέρεις. Οπότε? Διάλεξε»
Τα πήρα άγρια
«Τι ηλίθια διλήμματα είναι όλα αυτά?»
Με ένα φιλί πεταχτό στο στόμα και ένα χαμόγελο η Δανάη με έκανε αρνάκι.
Η συζήτηση περιστράφηκε σε άλλα θέματα.

Την επόμενη ημέρα , πρωί Δευτέρας η Δανάη στο σπίτι μου. Απρόσκλητη! Μου έφερε δώρο μια καινούρια μπλούζα!

Αργά και σταθερά η Δανάη μπήκε στη ζωή μου. Και ναι αυτό μου άρεσε διότι η Δανάη ήταν αν μη τι άλλο ένα ενδιαφέρον άτομο. Μαζί μου είχε βάλει τα όριά της. Μόνο πεταχτά φιλάκια στο στόμα μου χάριζε η Δανάη. Όσες φορές ήθελα να το προχωρήσω με ευγένεια και νάζι με απέτρεπε.
Το σημαντικό είναι ότι περνούσα υπέροχα με τη Δανάη. Κατά καιρούς οι σχέσεις που είχα έβλεπαν καχύποπτα τη Δανάη.
Η Δανάη από την άλλη με είχε αφήσει άφωνο πολλές φορές με τις περιπέτειες. Πραγματικά η σεξουαλική της δραστηριότητα ήταν έντονη. Και εγώ σαν καλός φίλος πια τη συμβούλευα να προσέχει…


(…… συνεχίζεται)

 

Image Hosted by ImageShack.us

2 thoughts on “Της Δανάης… της φίλης… της πόρνης… (Μέρος 1ο)

  1. Παράθεμα: 3 χρόνια ιστορίες…3 χρόνια blogger… « Λ α β ύ ρ ι ν θ ο ς

Σχολιάστε

