Εκβιασμός και… πουτανίτσες!

Η Εύη ήταν γυναίκα φωτιά. Όχι τόσο για τα σωματικά της προσόντα αλλά για την όλη της συμπεριφορά. Μοναδική ικανότητα να πυρπολεί ζωές ανθρώπων , να συντρίβει αξιοπρέπειες και να σε κάνει σκουπίδια. Μόνο εκ των υστέρων καταλάβαινες το τι ήταν η Εύη…
Το μόνο καλό ήταν ότι γινόσουν σοφότερος. Κατά τα άλλα μόνο αν ανήκεις στη κατηγορία των μαζοχιστών θα μπορούσες να απολαύσεις τη γνωριμία σου με την Εύη.
1,70 ύψος , 55 κιλά , μαύρα μακριά ίσια μαλλιά , καστανά μάτια , αφθονία από καμπύλες , μικρό στήθος , υπέροχο χείλη που αποκάλυπταν μια επίσης υπέροχη οδοντοστοιχία.
Την Εύη την γνώρισα στη Σίφνο. Πριν δύο χρόνια , καλοκαίρι ήταν.

_____________________________________________

Επιλέγοντας να περάσεις μερικές ημέρες σε κλίμα διακοπών με την πρώην σου πολλά μπορούν να συμβούν… Η πρώην ήταν η Άννα. Μια σχέση πριν δέκα χρόνια. Με ζόρια και πολλές κακίες. Θεωρούσα μέσα μου ότι το κεφάλαιο Άννα είχε κλείσει…
Πόσο γελασμένος ήμουνα.
Καλοκαίρι του 2004 και τυχαία συνάντηση με την Άννα. Μετά από τόσα χρόνια απουσίας χαίρεσαι όταν συναντήσεις κάποια πρώην… ακόμη και να δεν είχες την πιο καλή σχέση. Και η χαρά δεν έχει σχέση με σεξιστική διάθεση αλλά με την ανθρώπινη διάσταση. Πώς να το κάνουμε οι πρώην αποτελούν ένα κομμάτι της ζωής μας. Προσωπικά χαίρομαι όταν μαθαίνω καλά νέα για τις πρώην. Και χαίρομαι και όταν τις βλέπω…

Έτσι έγινε με την Άννα. Η δουλεία της την έφερε στο μέρος που κατοικώ τα τελευταία χρόνια. Η Άννα ήρθε για να «σηκώσει μια κεραία». Αυτή η φράση που χρησιμοποίησε όταν την είδα. Γέλασα τόσο πολύ διότι η Άννα ήταν μικροκαμωμένη και μου έμοιαζε παράδοξο να μπορεί να «σηκώνει» μια κεραία κινητής τηλεφωνίας. Η Άννα βέβαια εννοούσε τη διαδικασία τοποθέτησης μια κεραίας. Αλλά εγώ βρήκα την ευκαιρία και πέταξα την κακία: «μα εσύ Άννα μου δεν μπορείς να σηκώσεις εσένα και…» με διέκοψε. «Γρηγόρη άσε τις μαλακίες και κέρνα έναν καφέ»

Με την Άννα στο παραλιακό καφέ της πόλης. Ιστορίες του χθες , συζητήσεις του χθες. Η Άννα σε μια στιγμή πέταξε μια απειλητική κουβέντα που δεν την έδωσα σημασία. Την είπε με τόσο γλυκό τρόπο «Γρηγόρη σου χρωστάω μια ζημιά για όσα τα άσχημα μου έκανες». Και χαμογέλασε. «Μα Αννούλα μου εσύ δεν είσαι εκδικητικό άτομο είσαι ψυχούλα…» , της απάντησα. Το πίστευα αυτό.
Γνωστοποίησα στην Άννα την πρόθεσή μου ότι το Μάη του 2005 παντρεύομαι. Χάρηκε. Τουλάχιστον έτσι έδειχνε…

Ο καφές τελείωσε και η Άννα πέταξε την «πρόκληση»….
Την άλλη εβδομάδα πάω Σίφνο. Έλα μαζί μου για τρεις ημέρες. Όλα τα έξοδα δικά μου. Στο ίδιο ξενοδοχείο , στον ίδιο δωμάτιο. Αν δε συμβεί κάτι μεταξύ μας τότε πάει να πει ότι ο ένας έχει ξεπεράσει τον άλλον.
Άκουσα την Άννα με ανοιχτό το στόμα…. Η Άννα πατούσε στα σίγουρα ήξερε ότι λάτρευα τις προκλήσεις.
«Πες το και έγινε» απάντησα αυθόρμητα και χωρίς δισταγμό.

______________________________________________

Να μαι λοιπόν στη Σίφνο με την Άννα. Εννοείται ότι δεν είπα τίποτα στην μέλλουσα γυναίκα μου.
Υπέροχη η Σίφνος. Αλλά καλύτερα να μη γνώριζα αυτό το καταραμένο νησί.

Image Hosted by ImageShack.us

Με την Άννα στο ίδιο δωμάτιο. Τρεις ημέρες θα μέ
ναμε. Από την αρχή υπήρχε διακριτικότητα μεταξύ μας. Ο καθένας απέφευγε να γδύνεται μπροστά στον άλλο (αν και επιθυμούσα να δω πως ήταν τώρα το κορμί της Άννας ). Σαν αδελφάκια συμπεριφερόμασταν.
Το πρώτο βράδυ η Άννα ήταν πτώμα. Έτρεχε όλη μέρα για τη δουλεία της και δεν είχε κουράγιο για νυχτερινή έξοδο.
Με τα χίλια παρακάλια πήγαμε στο γνωστό ρεμπετάδικο της Σίφνου. Υπέροχο καλοκαίρι… Η Άννα στα καλά της και στις ομορφιές της. Υποψιαζόμουν ότι θα την ερωτευόμουν ξανά…
Μα όχι…
Στο δίπλά τραπέζι μια μελαχρινή θεά. Μόνη!!!
Η Άννα με την αυξημένη κοινωνικότητα που διάθετε την προσκάλεσε στο τραπέζι στο τραπέζι μας.
Εύη. Το όνομα της άγνωστης.

Πριν ολοκληρωθούν οι συστάσεις η Εύη άρχισε να κάνει παιχνίδι με τα πόδια κάτω από το τραπέζι. Με ακουμπούσε προκλητικά. Με τα πόδια.
Μα το θεό και τους δαίμονες με είχε φτιάξει η Εύη.
Η Άννα έδειχνε να μην καταλαβαίνει το υπόγειο παιχνίδι. Περίεργο μου φαινόταν διότι η Άννα ήταν γυναίκα με αυξημένη αντίληψη.
Και ακόμη πιο περίεργο που η Άννα επικαλούμενη την κόπωση της ημέρας με άφησε μόνο με την Εύη.

Δημόσιος Υπάλληλος η Εύη σε οικονομική υπηρεσία. Αυτό το επάγγελμα μου δήλωσε. Σκόρπιες κουβέντες και ποτά…

Πρώτα φιλιά , δεύτερα φιλιά…

Με είχε φτιάξει η Εύη. Τελικά καταλήξαμε στο ξενοδοχείο της Εύης … στο ίδιο ξενοδοχείο που ήμουν εγώ και Άννα.
«Σύμπτωση», σκέφτηκα.

Το λέω σοβαρά. Η Εύη σχεδόν με βίασε… Τόση απόλυτη ομορφιά και τέτοιο πάθος στο κρεβάτι ….Ούτε επαγγελματίας να ήταν.

Δίπλα στο κρεβάτι υπήρχε η «Ελευθεροτυπία».

Το φύλλο της ημέρας. 16 Ιουλίου 2004! – «Άνω – Κάτω Δημόσιο, Εκπαίδευση»
Image Hosted by ImageShack.us
Καμία εντύπωση.

Η νύχτα πέρασε. Γύρισα ξημέρωμα στο δωμάτιο μου όταν η Άννα ετοιμαζόταν να φύγει για δουλειά.
«Καλημέρα πουλάκι μου» και με φίλησε απαλά στο στόμα.
Γάτα η Άννα σίγουρα κατάλαβε τι έγινε…

Επόμενο βράδυ οι δύο μας σε ένα μπαράκι με ρέγκε μουσική. Υπέροχη διάθεση και σαν καλός φίλος αποκάλυψα στην Άννα για τη χθεσινή μου περιπέτεια.
«Ντροπή σου να κάνεις τέτοια πράγματα , σε μερικούς μήνες παντρεύεσαι» είπε με τόνο αυστηρό χωρίς να το πιστεύει όμως.

«Ναι νιώθω άσχημα και για το χθεσινό αλλά και τώρα που είμαι μαζί σου κρυφά από τη μέλλουσα γυναίκα μου» , απάντησα με σοβαρό ύφος.

Η νύχτα έκλεισε. Κοιμηθήκαμε σαν αδελφάκια με την Άννα ενώ το μυαλό μου ανακαλούσε εικόνες από το υπέροχο κορμί της Εύης και… από τη μέλλουσα γυναίκα μου.

Απόγευμα της τρίτης ημέρας επιστροφή… Ο καθένας στον προορισμό του.

__________________________________________
Δεν είδα ξανά την Άννα. Μόνο ένα γραπτό μήνυμα την παραμονή του γάμου μου. Με τυπικές ευχές.

__________________________________________

Καλοκαίρι του 2006 , πριν μερικές ημέρες , λαμβάνω email από την Άννα.

«Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο. Κοίτα το συνημμένο αρχείο με φωτογραφίες από τη Σίφνο , με την Εύη και … την «Ελευθεροτυπία»
Για τα ανταλλάγματα θα σε ενημερώσω σύντομα.
Και η Εύη σε πληροφορώ ότι είναι επαγγελματίας….
Υ.Γ. Ο κάθε ισχυρισμός σου στη γυναίκα σου ότι οι φωτογραφίες είναι παλαιότερες καταρρίπτεται εύκολα από το πρωτοσέλιδο της Ελευθεροτυπίας…»

Δεν ήξερα τι να πω… Μου ερχόταν να ουρλιάξω.
Πήρα αμέσως τηλέφωνο την Άννα. Δεν έβρισα. Κρατήθηκα.
Την παρακάλεσα.
«Γιατί να με καταστρέψεις;» ,ρώταγα ξανά και ξανά.
Ζήτα μου ότι αντάλλαγμα θέλεις.
«Θα το σκεφτώ και θα σου πω…»

Μετά από μερικές ημέρες πήρα το παρακάτω email
«Γρηγόρη ξέρω ότι διατηρείς blog. Το αντάλλαγμα που σου ζητώ είναι να δημοσιοποιήσεις αυτή την ιστορία (με αλλαγμένα ονόματα). Αν η γυναίκα σου πιστέψει ότι είναι μια φανταστική ιστορία τότε την έβγαλες καθαρή… αν όχι καλά ξεμπερδέματα»

_________________

Άννα υπάκουσα,
Κατέστρεψε τις φώτο. Φιλιά.

Υ.Γ. Την ιστορία την ανέβασα σήμερα όπως ακριβώς έγινε. Ο τίτλος του post όμως είναι δική μου υπόθεση….

16 thoughts on “Εκβιασμός και… πουτανίτσες!

  1. Η πουτανιά στο μεγαλείο της!
    Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο, κλπ. Τελικά μένει αγάπη στις πρώην σχέσεις; Εγώ που θέλω μοναχά το καλό από τις πρώην μου σχέσεις είμαι εξωγήινη; Είμαι στο in between αν είναι δεν είναι αληθινό αυτό που περιγράφεις.

  2. @ Νίκο
    δεν ξέρω αν κάτι σε εντυπωσιάζει αλλά ρώτα τι ζόρι τραβάω από την πρώην…
    @ global
    ναι η πουτανιά στο μεγαλείο της και τα νεύρα μου στο κόκκινο. Ύστερα λένε φταίει ο φονιάς.
    Ποτέ ξανά παρε δώσε με πρώην!!! εις τους αιώνες των αιώνων. Αμήν!

  3. Ναι Γρηγόρη .. καλός ο τίτλος!! Και εκβιασμός και πουτανίτσες. Ενώ ο άντρας ο λεβέντης που λίγο προ του γάμου πηδολογάει ασύστολα λέγεται … πως? Απλός άντρας ε? Κάποτε πρέπει κάτι να γίνει μ’ αυτές τις «ταμπέλες». Βολεύουν μόνο εσάς τελικα. :)

  4. Είδα κι εγώ 13 linkblogs και ήρθα.

    Και βρήκα ένα κείμενο επιπέδου «Διάβασέ με», το πολύ.

    Μα όλοι εκστασιασμένοι, βρε παιδιά;

    Μπράβο, μπράβο…

    (σόρυ Γρηγόρη, αλλά δεν μπορώ να πω ψέμματα)

  5. LOL @ Γάτος. Επειδή είμαι φαν της erotica αυτό δεν πλησιάζει καν το στυλ κ τα κείμενά του «Διαβασέ με» είχαν ολα την ηρωική φράση» Σκίσε με ν’αλλάξω ράφτη».

    Είναι εμφανές πως κάνει πλάκα ο άνθρωπος!!

Σχολιάστε

