Ετοιμάζω ταξίδι…

Ταξίδια! Λέξη μαγική με τόσες προσδοκίες. Ε, ναι λοιπόν ετοιμάζω ταξίδι!!! Στα πελάγη του «φευγιού» και της μνήμης. Αιγαίο πέλαγος!

Για ταξίδι με ιερό σκοπό. Γάμος! Γάμος στη Νάξο. Ο Γιάννης σε λίγα 24ωρα θα «κρεμαστεί». Και σαν καλός προβοκάτορας θα πω: «όλοι κάνουμε μαλακίες». (Άσχετα αν αφορά και εμένα).

Ok , δεν μιλάω σοβαρά.

Ας φύγω από τα τετριμμένα. Άσε με να σου πω για τα ταξίδια.

«Ταξίδεψε η καρδιά και αυτό μου φτάνει» , λέει το γνωστό στιχάκι του Π. Καρασούλου από τη «Μικρή Πατρίδα» . Σαν κάτι να μου κάνει αυτό ο στίχος.

Ταξίδια της καρδιάς. Παρηγοριά στον αταξίδευτο; Να ταξιδεύεις μια ζωή με ανθρώπους , βιβλία ,ταινίες , ποιήματα. Και το ρεαλιστικό ταξίδι ποια θέση έχει;

Αν και δε φημίζομαι για την «υλιστική» και «ρεαλιστική» μου στάση στη ζωή νομίζω ότι στα ταξίδια είμαι «υλιστής» και «ρεαλιστής» . Θέλω το ταξίδι της κυριολεξίας. Με πλοία και αεροπλάνα.

Καινούριοι κόσμοι , άνθρωποι. Εμπειρίες. Περιπέτεια.

Δύσκολο το νοητικά ταξίδια να σου ανταποδώσουν τα ίδια.

Ταξίδια…. Με συνοδεία ή όχι. Πόλεμος αισθήσεων και ψευδαισθήσεων.

Πόλεμος γεύσεων

Θυμάμαι ένα τύπο στη Σκόπελο πριν χρόνια είχε συνδυάσει στο μυαλό του τα ταξίδια με το φαγητό. Κάθε φράση του ήταν του στυλ «πήγαμε σε εκείνο το μέρος και φάγαμε αυτό…». Ήξερε κάθε μέρος τι το εκλεκτό διαθέτει. Καλό αυτό θα μου πεις αρκεί να μην είναι μόνο αυτό…

Ο Βασίλης από την άλλη στα Κύθηρα είχε συνδυάσει κάθε ταξίδι με το πήδημα. Ήξερε σε κάθε μέρος πως είναι οι ντόπιες γυναίκες και ποιες είναι πιο «καλές» στο κρεβάτι. (Για την ακρίβεια ποιες είναι οι πιο «πουτάνες» σύμφωνα με τη δική του ορολογία)

Άνθρωποι και ταξίδια. Οι πιο απίθανοι συνδυασμοί αναμνήσεων.

Ο προορισμός όμως δεν αρκεί. Ο τουρίστας της πρώτης εικόνας δεν…

Θεατής τοπίων είναι άλλο πράγμα και άλλο ο ταξιδευτής.

Ταξιδευτής σημαίνει πάνω από όλα γνωρίζω ανθρώπους. Τόποι χωρίς ανθρώπους; Άγευστα ταξίδια.

Πάλι θα σου μιλήσω για την «Ιερή Γεωγραφία» , για την αύρα ενός τόπου από τη ζωή των ανθρώπων…

________________

Μάτια…

θα γεμίσουν Αιγαίο…

Χωρίς blog

Μα νομίζω το blog-ακι μου θα επιβιώσει έστω και χωρίς posts για μια εβδομάδα…

4 thoughts on “Ετοιμάζω ταξίδι…

  1. τα ταξιδια συνδεονται με τη μετατοπιση του ειδικου βαρους της ζωης μας.
    φευγουμε κι ολα φαινονται διαφορετικα.
    κι εκεινα που αφηνουμε πισω, και αυτα που βρισκουμε.

    να βρεις τα δυνατοτερα σημεια που σε ελκουν σ οσα αγαπας, αυτο ευχομαι για το ταξιδι σου, και να ναι καλο
    θα μου λειψεις

  2. μια φίλη για κάποιο λόγο που έχω ήδη ξεχάσει μου σύστησε το blog σου, ωραίο ταξιδάκι έκανα…
    Ευχομαι να έκανες καλύτερο!
    Χαιρετώ!–>

Σχολιάστε

