Το Πάσχα, ο Αη-Βασίλης, οι παπάδες και οι μπάτσοι

Παιδικές απορίες του Πάσχα: Που πάει ο Αη-Βασίλης το Πάσχα; Δύσκολη ερώτηση έστω και αν τη δεις από την εύθυμη πλευρά. Η κόκκινη φορεσιά του Αη-Βασίλη νομίζω δένει τέλεια με τα κόκκινα αυγά. Γιατί λοιπόν να μην μοιράζει κόκκινα αυγά ο Αη-Βασίλης.
Τα χρόνια πέρασαν και οι απορίες μένουν. Γενικά το Πάσχα υποφέρω , κάτι μου κάνει αυτό το «παραμυθάκι» για την Ανάσταση. Δεν είναι ζήτημα πίστης αλλά ζήτημα λογικών συναισθηματικών και παράδοξων αναλύσεων.
Πάει καιρός που διάβασα το βιβλίο της Λιλής Ζωγράφου «ΑντιΓνώση» . Ένα ιστορικό βιβλίο που δείχνει πως χρησιμοποιήθηκε ο χριστιανισμός από την εξουσία , την εκάστοτε εξουσία , για την επιβολή αυταρχικών μέτρων και την χαλιναγώγηση του κόσμου. Πραγματικά διαβάζοντας αυτό το βιβλίο το μόνο που θα αισθανθείς είναι μια απέραντη αγάπη για το ιστορικό πρόσωπο του Χριστού και απέχθεια για όσους πάτησαν αυτό το πρόσωπο χτίζοντας μια θρησκεία που δεν έχει καμία σχέση με τη διδασκαλία του Χριστού.
Πολλά μπορείς να πει κάνεις για τη χρησιμοποίηση όλων των θρησκειών από την εξουσία. Με το χριστιανισμό το κακό έχει παραγίνει. Ακόμη και σήμερα δεν χρειάζεται σκέψη για να καταλάβεις τι συμβαίνει. Όλα αυτά τα σικέ θαύματα δεν είναι η απόλυτη αδεία;
Μέσα μου έχω κατατάξει τους παπάδες στην ίδια κατηγορία με τους μπάτσους. Και οι δύο επιδιώκουν επιβολή κανόνων , απόκτηση δύναμης , βασανισμό ψυχής και σώματος , εκμετάλλευση ανθρώπων. Ο καθένας με τον τρόπο του.
Εργαλεία του συστήματος. Η εξουσία τους έχει καθιερωθεί εδώ και χρόνια.
Μην προσπερνάς αυτή τη αλήθεια.
Αν υπήρχε ανάγκη ο Αη-Βασίλης θα «έπαιζε» και το Πάσχα. Κάτι θα του έβρισκαν να κάνει.
Το Πάσχα έχει το Ιούδα. Ιστορικό πρόσωπο που κυριολεκτικά το ξέσκισαν. Άδικα σε μεγάλο βαθμό.
Μα ο Ιούδας τους εξυπηρετεί. Η αυτοκτονία του Ιούδα είναι κάτι σαν απειλή στους κοινούς θνητούς. Κοίτα μην προδώσεις τα «Θεία μας» γιατί οι τύψεις και η «θεία τιμωρία» καραδοκεί.

Το Πάσχα συμπάσχω με τα αρνάκια. Τόση σφαγή!!!
Αναζητώ τον Αη-Βασίλη!
Λες να μου φέρει δώρο ένα αρνάκι;
Ζωντανό , βέβαια….

5 thoughts on “Το Πάσχα, ο Αη-Βασίλης, οι παπάδες και οι μπάτσοι

  1. αγιε μου βασιλη εγω θελω ενα σοκολατενιο αυγο.
    και ρυζογαλο.
    και γαλατοπιττα

    και πασχαλιτσες. και παπαρουνες. και ασπρα μικρα λουλουδια αναμεσα στα γαιδουραγκαθα στις ακρες του δρομου.

    και θελω αυτο το πασχα να μην βαλω τα κλαμματα.
    θυμασαι περισυ ε?
    εγω νομιζω οτι ειναι το περσινο πασχα ακομα.
    και δεν θα αντεξω αλλη ταβλα απο βοτκα μονη στο σπιτι.

    αμα ειμαι οκ, μετα θα σκασω και για τα αρνακια που παρεπιπτοντως δεν μου αρεσουν αλλα υποφερουν το ιδιο με τα μοσχαρακια που μπορω και κανω την υποχωρηση και τρωω μερικες φορες.

    ολο το χρονο σφαζονται ζωα.

    αυτο με τη γαλατοπιτα να το λαβεις σοβαρα αγιε βασιλη γιατι δεν το βλεπω να γινεται.
    η μαμα μου κανει απεργια, με βαρεθηκε νομιζω.

  2. Γαλατόπιτα! Υπόσχομαι να δεν ερθει ο Αη-Βασίλης με τη γαλατόπιτα να σου φτιάξω εγώ!
    Έχεις φάει γαλατόπιτα από τα χεράκια μου;
    Ούτε εγώ!!! Χα χα.
    Αλλά μαθαίνω εύκολα!
    Τώρα για τα αρνάκια έχεις τα δίκια σου. Το άσχημο είναι που άνθρωποι «σφαζονται» σαν αρνάκια.
    Ιρακ και όπου άλλου…
    Αντε μετά να πεις καλο Πάσχα!

  3. αυτο ουτε να το σκεφτω δεν θελω
    ειναι πολλα που δεν καταλαβαινω γρηγορη
    κι ετσι θα μεινει…
    ναι, ολα ειναι και λιγο υποκριτικα, εντελως εγωιστικα, αλλα απο τη ναλλη, δεν παυει να ειναι μια χαρα, μια αναπαυλα, ειναι κακο να αισθανομαστε εορταστικα για μερικες μερες? δεν ξερω..

Σχολιάστε

