Οι αναλογίες της ζωής…

Πρωινό ξύπνημα μετά από ούζο. Καθαρές σκέψεις. Ακούγεται παράδοξο αλλά είναι αληθινό… Είναι και το χιόνι , τόσο λευκό , τόση αγνότητα που σε τρομάζει!!!
Ποτέ δεν είχα σχέση με τις καθαρές σκέψεις και τώρα προσπαθώ να πάρω την ντόπα μου ώστε να «παράγω» μαύρες σκέψεις. Πιστεύω στις «μαύρες σκέψεις». Είναι πιο αληθινές και αισιόδοξες. Με τις «μαύρες σκέψεις» δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Οπότε ότι σου έρθει είναι καλύτερο απ’ ότι σκέφτηκες. Δεν είναι ωραίο τρυκ;
Η μέρα είναι αισιόδοξη. Μα και εγώ είμαι αισιόδοξος. Τώρα χιονίζει ξανά. Παρέα και ένας αλανιάρης ήλιος. Ήλιος και χιόνι μαζί. Η φύση κάνει παιχνίδια. Τα παιχνίδια της φύσης και τα παιχνίδια του μυαλού.
Χθες κατά τη διάρκεια του ούζου έμαθα για το θάνατο ενός ανθρώπου. Ενός ανθρώπου που το γνώριζα εδώ και 4 χρόνια. Λυπήθηκα. Και τι μ’ αυτό; Μετά έμαθα το εξής απίστευτο. Η σορός του παραμένει , λόγω θυελλωδών ανέμων, εδώ και τρεις ημέρες αποκλεισμένη στο λιμάνι της Χίου. Κηδεία σε αναμονή. Υπάρχει τίποτα πιο άδικο; Στη ζωή δεν γνώρισε ηρεμία…. Να μη γνωρίσει ηρεμία ούτε στο θάνατο;
Και το λευκό του χιονιού να επιμένει. Σου μαύρισα τη ψυχή αλλά πίστεψέ με αυτός είναι ο σκοπός μου. Να σου γράψω τα «μαύρα» μου και να κρατήσω τα αισιόδοξα για μένα. Είναι εγωιστικό!
Να παλέψω με τα μαύρα. Αυτό μου προτείνεις. Μα πως γίνεται να νικάνε πάντα τα μαύρα πιόνια στην παρτίδα σκακιού. Άσε που τη βασίλισσα μου (τη λευκή βασίλισσα) μου την έχουν ξεσκίσει. Είναι η πρώτη που πέφτει στη μάχη. Η μαγεία της ήττας δεν ισχύει εδώ… Ο ηττημένος είναι πάντα ηττημένος. Δικαιολογίες δεν υπάρχουν.
Και αν πάλι όλα αυτά σου μοιάζουν μαύρα μην ανησυχείς, δεν παίζω σκάκι και… μου είναι αδιάφορη η βασίλισσα. Δεν πάνε να τη ξεσκίσουν.
Ως καλός άνθρωπος θα σου πω και μια σοφή κουβέντα που διάβασα σήμερα το πρωί:
« Βρες τις αναλογίες της ζωής σου»
Μέχρι τώρα ήξερα τις αναλογίες των γυναικών.
Έχει και η ζωή αναλογίες;;;
Ποιες είναι ρε παιδιά ;
Βοηθήστε…

Σχολιάστε

