Ένα κείμενο από τη «Θεά του σεξ»

Το παρακάτω κείμενο το βρήκα τυχαία στο blog Θεά του σεξ και παρόλα τη γλώσσα (ολίγον τολμηρή) έχει χιούμορ και στρέφεται ενάντια στην εξουσία!!!!


Σήμερα τι θα πουλήσω… Λέω να πουλήσω το κορμί μου…
Το είπα και το έκανα. Μεσημέρι Τετάρτης! Ο Τάκης. Πολύ λαϊκό όνομα. Πουλημένο τομάρι. Μπάτσος στο επάγγελμα. Μπάτσος και στη ψυχή. Ζητάς με σταμάτησε για να με γράψει. Έκανα λέει παράνομη αναστροφή. Το ξέρω ότι είμαι παράνομη.
Τσαμπουκάς. Τα στοιχεία σου γρήγορα μου φωνάζει.
Γαμώτο δε θέλω να φάω κλήση.
Είμαι γυναίκα και κάτι πρέπει να κάνω. Μου δίνει την κλήση , την παίρνω , γράφω το κινητό μου επάνω στη κλήση 6937******* και του την επιστρέφω.
Ο μπάτσος ο τσαμπουκάς μένει κάγκελο.
Κάτι τραύλισε ότι δεν καταλαβαίνει αλλά ήδη του είχα χουφτώσει τα αρχίδια.
Αμήχανος έσκισε την κλήση και απλά λέει φύγε.
Ούτε το τηλ. μου δεν κράτησε ο ηλίθιος.
Τι θεά του σεξ είμαι αν δε μπορώ να «σβήσω» με τα χέρια μου μια κλήση.

Σχολιάστε

