Αφιερωμένο στο Γιώργο Κ.


Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Ερμηνευτές: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Η μοναξιά σου κρύωσε
τρυπάει τον ώμο,
ο χρόνος σου τελείωσε
μένεις στο δρόμο.

Σε παίρνουνε τα αίματα
γυμνό σε τρώνε,
σε κόβουνε τα βλέμματα
της νύχτας μόνε.

Φοράνε τζιν και κόβουν βόλτες
της εποχής μου οι καταδότες.
Πίνουν ποτά, μασάν παγάκια
φτύνουν γυαλιά μες τα τασάκια.

Και τα όνειρά σου
μες τα μάτια σε κοιτάζουν
και σέρνουν κάτι
πόθους γερασμένους.

Μοιάζουν γυναίκες
που τους ήρωες αγκαλιάζουν
και τους φορτώνουν
στα κρεβάτια ηττημένους.

Μα όταν θα κλείσεις, όταν θα τελειώσεις,
όταν διαβάσεις πολλά γραμμένα,
θα δεις πως όλα μπορούν να υπάρχουν
να συνεχίζουν χωρίς εσένα.

2 thoughts on “Αφιερωμένο στο Γιώργο Κ.

  1. Δεν άντεξα τελικά!!!!!!!

    Εγώ με τις ιδέες μου

    Στίχοι: Νικόλας Άσιμος
    Μουσική: Νικόλας Άσιμος
    Ερμηνευτές: Σωτηρία Λεονάρδου
    Εγώ με τις ιδέες μου
    κι εσείς με τα λεφτά σας,
    νομίζω πως τα θέλετε μονά ζυγά δικά σας,
    δε θέλω την κουβέντα σας
    ούτε τη γνωριμιά σας.

    Θα τραβήξω το δρόμο μου όσο πάει
    κανένα δε θα αφήσω
    εμένα να κερνάει,
    θα με χρίσω ιππότη και τζεντάι
    και άμα ξεμεθύσω
    σας λέω και γκοντμπάι.

    Και οι θεοί σαν πείθονται
    εάν υπάρχει ανάγκα,
    για πόλεμο δεν έκανα
    ποτέ εγώ το μάγκα
    και ούτε νεροπίστολο
    δεν έχω στην παράγκα.

    Θα χτυπήσω εκεί που σας πονάει,
    κανένα δε θα αφήσω εμένα να κερνάει.
    Θα απολύσω κι όποιον με παριγελάει,
    χιλιάδες δυό αλήθειες
    ο πόνος μου γεννάει.

    Εγώ στα δίνω έτοιμα
    κι εσύ τα θες δικά σου
    λιγούρα που σε έδερνε
    παρ’όλα τα λεφτά σου
    και ούτε στο νυχάκι μου
    δε φτάνει η αφεντιά σου.

    Δε σε παίρνει εμένα να κοιτάξεις
    χωρίς καμμιά ουσία εσύ
    θα τα τινάξεις.
    Είσαι θύμα του νόμου και της τάξης
    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝ ΤΟ ΛΟΓΟ
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΥΠΟΤΑΞΕΙΣ…

    Download link http://rapidshare.de/files/9358727/03_-_Eg…es_Mou.mp3.html

Σχολιάστε

