Τι είναι η αγάπη?

Απίστευτες απαντήσεις από μικρά παιδιά στο ερώτημα «Τί είναι αγάπη» :

Ρεβέκκα, 8 ετών

«Όταν κάποιος σε αγαπά, ο τρόπος που προφέρει το όνομά σου είναι διαφορετικός. Ξέρεις ότι το όνομά σου είναι ασφαλές στο στόμα του»

Βασίλης, 4 ετών

«Αγάπη είναι όταν ένα κορίτσι βάζει άρωμα κι ένα αγόρι άφτερ σέιβ και μετά βγαίνουν έξω μαζί και μυρίζουν ο ένας τον άλλον»

Κάρολος, 5 ετών

«Αγάπη είναι όταν βγαίνεις για φαγητό και δίνεις στον άλλο τις μισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητάς να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του»

Χριστίνα, 6 ετών

«Αγάπη είναι αυτό που σε κάνει να χαμογελάς όταν είσαι κουρασμένη»

Λευτέρης, 4 ετών

«Αγάπη είναι όταν η μαμά φτιάχνει καφέ για τον μπαμπά και πίνει πρώτα μια γουλιά εκείνη για να δει αν τον πέτυχε»

Δανιήλ, 7 ετών

«Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα. Μετά βαριέσαι να φιλιέσαι αλλά θέλεις να είσαι συνέχεια μαζί με τον άλλον και να μιλάτε. Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου έτσι κάνουν. Κι όταν φιλιούνται εμένα μου φαίνεται αηδία»

Αιμιλία, 8 ετών

«Αγάπη είναι όταν είσαι στο δωμάτιό σου τα Χριστούγεννα κι ανοίγεις τα δώρα. Αν σταματήσεις το άνοιγμα… θ” ακούσεις την αγάπη»

Πάνος, 7 ετών

«Αν θέλεις να μάθεις να αγαπάς καλύτερα, πρέπει να ξεκινήσεις από έναν… φίλο που δεν χωνεύεις»

Τζένη, 8 ετών

«Αγάπη είναι όταν λες σ” ένα αγόρι ότι σου αρέσει το πουκάμισό του, κι αυτός το φοράει μετά κάθε μέρα»

Θωμάς, 7 ετών

«Σε μία σχολική εκδήλωση και πριν παίξω πιάνο, μ” έπιασε φόβος πάνω στη σκηνή. Τότε κοίταξα κάτω και είδα τον μπαμπά μου να με χαιρετάει χαμογελώντας. Ήταν ο μόνος που το έκανε αυτό. Τότε μου πέρασε ο φόβος»

Μαρία, 8 ετών

«Η μαμά μου με αγαπάει πιο πολύ απ” όλους. Κανένας άλλος δεν έρχεται να με φιλήσει όταν πέφτω για ύπνο»

Κλαίρη, 6 ετών

«Η αγάπη είναι όταν η μαμά δίνει στον μπαμπά το καλύτερο κομμάτι από το φαγητό»

22 thoughts on “Τι είναι η αγάπη?

  1. Ετοιμόγεννη στον μικρό μου γιό , σιδερώνω την «προικούλα» του έχοντας απέναντί μου τον 5χρονο τότε , πρωτότοκο .
    – Τι έχεις μέσα στην κοιλιά σου ;
    – Ένα παιδάκι , θα το βγάλω σε λίγες μέρες
    – Που το βρήκες ;
    – Ο μπαμπάς σου μου το έβαλε
    – Γιατί ;;;
    – Γιατί μ’αγαπάει
    – Που το είχε ; Δικό του ήταν ;
    – Δικό του το κουβαλούσε πάνω του ….ήταν βέβαια πολύ μικρό τότε, όταν ήταν δικό του, σαν σποράκι
    – ………………….. Μαμά ….
    – Πες μου καρδιά μου
    – Πρέπει να σ’αγαπάει πολύ ο μπαμπάς , για να σου δώσει το παιδάκι του …..
    – …. (ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ)…..

  2. …..ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ……Μετά από 5 λεπτά
    – Μαμά …..
    – Τι είναι χαρά μου ;…(ΣΝΙΦ…ΔΑΚΡΥΑ)…
    – Η κυρία στο σχολείο μας είπε πως πρέπει να αγαπάμε όλους τους ανθρώπους ….
    – Και ;….
    – Γι αυτό κι εγώ ,όταν μεγαλώσω , θα …βάζω μωρά σε όσο πιο πολλες κυρίες μπορώ ….. Θα το πω και στον μπαμπά ….να αγαπάει κιάλλες κυρίες …όσο πιο πολλές μπορεί …
    – ……. (πολυγαμικό …παλιο-αρσενικό)[από μέσα μου αυτο το τελευταίο]
    ————————————
    ΥΠΕΡΟΧΑ τα παιδιά …ΥΠΕΡΟΧΑ…
    Αν δεν έχεις Γρηγόρη (παιδιά) , να … κάνεις.

  3. Εσύ ρε Γρηγόρη τι έλεγες σαν παιδάκι για την αγάπη?

    Πίπα στο αυτοκίνητο, ΚΑΜΑ SOYTRA ή σκληρό πορνό.

    Μαζέψου ρε καραγκίοζη που θα μας πεις και μαλάκες

  4. αγαπη ειναι να ακους τον αλλον να τον κοιτας στα ματια να ασχολεισε μονο μαζι του και με κανεναν αλλο να τον εχεις αγκαλια συνεχεια και να μην σε νοιαζει τιποτα αλλο.να μην σκεφτεσε κανεναν αλλον εκτος απο τον αν8ρωπο που αγαπας.

  5. η αγαπη ειναι κατι που νοιθις για καπιον και μπορις να δοσις και τιν μιση καρδια σου . η αγαπη ειναι οταν τον κοιτασ στα ματια και τον αγαπσ . Εγω αγαπω τιν λια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Η αγάπη δεν είναι τίποτα το πολίπλοκο,μόνο σοφό πηγή γνώσης για κάποιουσ και πηγή απογοήτευσησ για άλλουσ.Εγώ μόνο ΄ένα πράγμα ξερω «όταν αγαπάς δεν είναι τίποτα ,όταν αγαπιέσαι είναι κάτι μα όταν αγαπάς και αγαπιέσαι είναι το πάν»!!!!!!!!!!!!!!!!.

  7. agapi ..ax i agapi ine diskoli merikes fores ponai ego ime 11 alla dn xero ime isos mikri gia agapi;idi agapo ena agori alla den xero an magapai otan vriskete konta mou niotho san na ime ston paradiso alla ki enas agxos pos tha tou miliso!!!

Σχολιάστε

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 28 other followers

